نقدها و نمرات FIFA 20 منتشر شد

نقدها و نمرات FIFA 20

چند روزی تا انتشار بازی FIFA 20 منتشر می‌شود و در پی آن شاهد انتشار نقدها و نمرات این عنوان هستیم. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به نقدها و نمرات این عنوان داشته باشیم.

 

بدون شک هرکسی که با دنیای بازی‌های ویدئویی آشنایی دارد نام استودیوی الکترونیک‌آرتس (Electronic Arts) را شنیده است و با آن خاطره‌هایی دارد. همواره این کمپانی بزرگ با ساخت عناوینی چون سری Medal of honor، سری battlefield، مجموعه‌ی بزرگ Need for Speed، FIFA و…. توانسته خاطرات خوبی را برای ما به ارمغان آورد. شاید طی چند سال گذشته این کمپانی افت‌هایی در بخش‌های مختلف داشته اما باید بگوییم همچنان هواداران این کمپانی و در مجموع هواداران عناوین دنباله‌دار و بزرگی چون FIFA منتظر انتشار نسخه‌ها و عناوین جدید از این کمپانی هستند. در نهایت باید بگوییم کمپانی یاد شده از سال ۱۹۸۲ فعالیت رسمی خود را آغاز نمود. موسس این کمپانی تریپ هاوکینز (Trip Hawkins) است و باید بگوییم براساس آمارهای منتشر شده در سال ۲۰۱۸ این شرکت ۹۳۰۰ کارمند دارد.

 

قطعا همگی با سری عناوین FIFA آشنایی دارید. یکی از مورد انتظارترین عناوینی که طی چند ماه گذشته همگی منتظر انتشار آن بودیم، عنوان FIFA 20  بوده که هواداران مخصوص به خود را دارد. این نسخه ۲۷امین نسخه از سری FIFA به حساب می‌آید. این نسخه هم همانند نسخه‌های قبلی برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. همچنین باید بگوییم نسخه‌ی دموی این عنوان حدودا ۹ روزی است برای پلتفرم‌های یاد شده منتشر شده است. تیم سازنده برای ساخت این بازی از موتور گرافیکی فراسبیت۳ (Frostbite 3) استفاده کرده‌اند.

 

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به نقدها و نمرات این بازی داشته باشیم.

 

۷٫۸/۱۰            IGN

 

Volta بخش قابل توجه‌ی از عنوان فیفا به حساب می‌آید. درواقع باید بگوییم یک روش بسیار لذت بخش برای مخاطبان FIFA 20 به حساب می‌آید که دارای بخش‌های داستانی بوده و شما را به طور عجیبی با خود درگیر می‌کند. در سایر بخش‌های بازی پیشرفت‌های زیادی را شاهد هستیم. این بهبودها شامل تغییرات کنترل کلی توپ، سرعت دویدن، سرقت توپ و …. می‌شود. برخی از بخش‌های مربوط به شبکه نتوانستند آن طور که باید و شاید بهبود یابند و حتی می‌توانیم بگوییم تغییرات اعمال شده کیفیت این بخش را کاهش داده است.

 

۸٫۲/۱۰                           Everyeye.it

 

یک شبیه‌ساز فوتبال که به مراتب فرم فوتبالی بیشتری به خود گرفته است.

 

 

۸/۱۰    VG247

 

با اینکه کلیت بازی تفاوتی ندارد اما هنوز هم می‌توانیم این عنوان را بهترین بازی فوتبالی به حساب بیاوریم. اضافه شدن بخش Volta روش کاملا جدیدی در بازی است که بسیار در جذابیت بازی موثر است.

 

 

     ۹/۱۰                 Game Revolution

 

درحالی که گیم‌پلی بازی به اندازه‌ی نسخه‌ی قبلی (FIFA19) ارتقاء نیافته اما می‌توانیم بگوییم یکی از بهترین عناوین تاریخ بازی‌هایی به این سبک را شاهد هستیم. استادیوم‌های بیشتر، ترکیب‌های جدید و حالت‌های اضافه شده همگی تجربه‌ی این بازی را واقعی‌تر می‌کنند. بخش جدید Volta هم با عملکرد هیجان انگیز و جسورانه‌اش تجربه‌ی بازی را به طور شگفت‌انگیزی بالا می‌برد. قطعا این بخش جدید را می‌توان جواهری در FIFA 20 به حساب آورد.

 

     ۸٫۸/۱۰                        Multiplayer.it

 

روایتی مجدد از یک داستان

 شما دوستان می‌توانید مطلب (نقد‌ها و نمرات بازی eFootball PES 2020 منتشر شد) را نیز مطالعه فرمایید‌.


نقدها و نمرات FIFA 20

 

هادی ۰ ۲
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان