نقد‌ها و نمرات بازی eFootball PES 2020 منتشر شد

نقد‌ها و نمرات بازی eFootball PES 2020 منتشر شد

بازی زیبای pes 2020‌، برای کنسول‌ها و رایانه شخصی در دسترس قرار گرفته است‌.

این عنوان‌، سعی کرده تا مشکلات نسخه‌های قبلی را بر طرف کند و همچنین نوآوری داشته باشد‌. همان‌طور که می‌دانید سازنده این بازی شرکت کونامی (Konami) است‌. این شرکت‌، سعی کرده است تا بیشتر تمرکز بازی pes 2020 را بر روی بخش آنلاین قرار دهد و خوشبختانه در این کا موفق بوده است‌.

در ادامه با نقد‌‌ها و نمرات این بازی توسط سایت‌های بزرگ نقد بازی همراه باشید‌. 

لازم به ذکر است که فقط خلاصه نوشته‌های هر نقد در این مطلب قرار گرفته است‌.

 

Eurogamer Italy 8/10

 

eFootball PES 2020 یک گیم‌پلی روان و جلوه‌های بصری چشم نوازی را ارائه می‌دهد. حالت‌های آنلاین و آفلاین بهترین‌های حاضر در بازار فعلی نیستند. اما در زمین بازی، این عنوان می‌تواند بهترین تجربه‌ی فوتبال امسال باشد.

 

 

LaPS4 8.7

 

eFootball PES 2020 هنوز هم یکی از واقعی‌ترین بازی‌های فوتبال محسوب می‌شود. با این‌که کونامی پایه‌ی اصلی و قابل بازی نسخه‌ی قبل را حفظ کرده، اما بهبود‌های زیادی در این عنوان پیاده سازی شده است که آن را به یک بازی کاملاً جدید تبدیل می‌کند.

 

 

The Games Machine 9.1/10

 

با بهبود گیم‌پلی عالی بازی و تبدیل آن به یک تجربه‌ی تقریباً بی‌نقص، کونامی یک گل فوق العاده را با انتشار eFootball PES 2020 به ثبت رسانده است. این تکامل تنها تا حدودی شامل حالت‌های بازی می‌شود، اما نتیجه‌ی نهایی بهترین نسخه‌ی سری و یک شبیه ساز بی‌نظیر فوتبال است.

 

 

Game Informer 8/10

 

جزئیات ریز PES 2020 با خلق لحظاتی به خصوص، برروی مواردی که برای تعیین کردن نتیجه‌ی بسیاری از بازی‌های فوتبال نیاز است، تمرکز می‌کند. در مقایسه با نسخه‌ی سال گذشته، تغییرات بسیار کوچک به نظر می‌رسند. اما این‌ها چیز‌هایی هستند که این عنوان را بالاتر از نسخه‌های قبل قرار داده و سبب می‌شوند تا PES 2020 ظاهر و حس صحیحی داشته باشد. این یک بازی بهتر است؛ حتی با این‌که تکامل آن شامل تمام ویژگی‌ها نمی‌شود.

 

 

God is a Geek 7.5/10

 

گیم‌پلی eFootball PES 2020 بسیار واقعی‌تر است و هر مسابقه نیز به جای ضد حمله، بیشتر برروی حرکات محتاطانه تمرکز دارد. اکثر حالت‌ها نسبتاً تغییر نکرده‌اند. اما تا زمانی که با هوش مصنوعی به مشکل بر نخورید، بازی بسیار سرگرم کننده است.

 

 

Meristation 8.7/10

 

eFootball PES 2020 احتمالاً بهترین شبیه ساز فوتبال است. بهبود‌ها و موارد جدید اضافه شده، گیم‌پلی عالی آن را پولیش کرده است. اما یک بار دیگر، کونامی فقر جاه طلبی خود را در زمینه‌ی حالت‌های جدید و اعمال تغییرات نسبی در بخش‌هایی نظیر Master League و MyClub نشان داده است.

 

 

GameSpot 9/10

 

همانند نسخه‌های قبل، eFootball PES 2020 نیز به بهبود و تکامل بازی سال گذشته پرداخته است تا تجربه‌ای را ارائه دهد که شاید بتوان آن را بهترین بازی فوتبال ساخته شده نامید. بله، این‌که هنوز هم نمی‌توانیم با تیم‌های دورتموند، اکثر تیم‌های لیگ‌ آلمان و لیگ‌های دیگر بازی کنیم، ناامید کننده است. محتوای بخش تک‌نفره نیز تقریباً همان چیزی است که سه سال پیش ارائه شده بود. اما زمانی که وارد زمین شده و این بازی زیبا را تجربه می‌کنید، تمام این موارد را از یاد خواهید برد.

 

 

IGN Spain 8.8/10

 

واقعی‌ترین نسخه‌ی مجموعه. بازی لایسنس‌های زیادی ندارد اما این ضعف را با کنترل عالی می‌پوشاند. اگر به دنبال یک شبیه ساز خالص هستید، ساخته‌ی کونامی نیاز‌های شما را برطرف می‌کند. اما اگر به یک استایل مستقیم و سریع بازی کردن علاقه دارید، این عنوان شاید نتواند شما را قانع کند. علاوه بر این، اگر دوست دارید بازی را به صورت آنلاین تجربه کنید، شما از این عنوان لذت خواهید برد؛ چراکه بازی دقیقاً برای رقابت با دیگر بازی‌بازان طراحی شده است. اما از نظر تعداد حالت‌ها، بازی عملکرد نسبتاً ضعیفی دارد.

نقد‌ها و نمرات بازی eFootball PES 2020 منتشر شد

نقد‌ها و نمرات بازی eFootball PES 2020 منتشر شد

 

هادی ۰ ۲
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان