پلی‌استیشن ۵ در سال آینده (۲۰۲۰) منتشر خواهد شد

سونی

سونی اخیرا تائید کرد که کنسول پلی‌استیشن ۵ طی تعطیلات سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. همچنین این کنسول دارای قابلیت‌هایی نظیر نصب بخش دلخواه بازی، دکمه‌های لمسی کنترلر و البته قابلیت ردیابی پرتو به صورت سخت‌افزاری خواهد بود. اما سوالی که وجود دارد این است که این کنسول در چه تاریخی رونمایی خواهد شد؟


بر اساس توییتی که جدیدن از سوی سم پارکر (Sam Parker)، متخصص بخش آی‌تی تیم توسعه‌ی پلی‌استیشن ۵ منتشر شده است، این کنسول‌ بازی در سال آینده میلادی معرفی خواهد شد. در حالی که بسیاری بر این باوراند که این کنسول بازی طی ماه دسامبر میلادی (ماه دی الی بهمن ۱۳۹۸) معرفی خواهد شد، اطلاعاتی جدیدی منتشر شده‌اند که خبر از معرفی کنسول پلی‌استیشن ۵ در ماه فوریه‌ (ماه اسفند ۱۳۹۸) می‌دهند. سم پارکر اطلاعات بیشتری در رابطه با طراحی و ظاهر و همچنین قیمت کنسول مورد نظر ارائه نداد.


در حالی که سونی مشخص کرد که کنسول پلی‌استیشن ۵ از پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای بر پایه‌ی پردازنده‌ی زن ۲ (Zen 2) شرکت ای‌ام‌دی (AMD) بهره می‌برد، با این حال برخی از مشخصات این کنسول همچنان نامعلوم هستند. همچنین کنسول بازی پلی‌استیشن ۵ از قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل بهره می‌برد که با توجه به تفاوت‌های معماری کنسول‌های نسل اول تا سوم پلی‌استیشن با پلی‌استیشن ۴، این قابلیت تنها محدود به آثار منتشر شده برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ می‌شوند. شرکت سونی این اطمینان را به کاربران خد داد که کنسول پلی‌استیشن ۵ به صورت صد درصدی از تمام عناوین عرضه‌ شده برروی پلی‌استیشن ۴ پشتیبانی خواهد کرد.

شما دوستان عزیز می‌توانید مطلب (در پلی‌ایتیشن ۵ می‌توانید فقط بخشی از بازی را دانلود کنید) را نیز مطالعه فرمایید‌.

پلی‌استیشن ۵ در سال آینده (۲۰۲۰) منتشر خواهد شد

منبع فارسی‌: گیمفا

منبع انگلیسی‌: gamespot

هادی ۰ ۱
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان