بهترین شرکت‌های بازی‌سازی جهان کدام اند؟ (یوبی سافت)

بهترین شرکت‌های بازی‌سازی جهان کدام اند؟ (یوبی سافت)

با سلامی دیگر‌؛ خدمت همۀ دوست‌داران و دنبال‌کنندگان گیم‌پلی‌برتر‌.

تصمیم گرفتم‌، امروز‌، یک مطلب جدید در زمینه دانستنی‌ها منتشر کنم‌. من خودم به عنوان یک دوست‌دار گیم همیشه دوست‌دارم تا مطالب زیادی در این زمینه بدانم‌. من با خودم فکر کردم که شاید افراد دیگری مثل من نیز به گیم علاقه دارند و دوست دارند تا مطالب زیادی بدانند‌؛ برای همین این مطلب را نوشتم‌.


من قبلا مطلبی در زمینه یکی از بهترین شرکت‌های بازی‌سازی منتشر کردم‌. به نام (بهترین شرکت‌های بازی‌سازی جهان کدام اند؟ (راک استار گیم)) از آن‌جایی که استقبال خوب بود‌. تصمیم گرفتم تا یکی دیگر از این کمپانی‌های بزرگ بازی‌ساز را به شما معرفی کنم‌.

شرکتی که قصد معرفی آن به شما را دارم ubisoft (یوبی‌سافت) نام دارد‌. شرکتی که سال هاست در زمینه گیم فعالیت دارد و یکی از محبوبترین هاست‌. این شرکت توسط پنج برادر (برادران گیلموت) در سال 1986 در فرانسه تاسیس شد‌. چند سال بعد‌، آن‌ها استودیو‌ای در مونترال فرانسه تاسیس کردند و آن استودیو‌، مرکز فعالیت آنان شد‌. این کمپانی در طول سال‌ها جوایز بی‌شماری را برد و به یکی از بهترین‌ها تبدیل شد‌. محبوب‌ترین بازی‌های این شرکت عبارتند از مجموعه اساسینز‌کرید‌، سری فارکرای‌‌، شاهزاده پارسی و .........

بهترین شرکت‌های بازی‌سازی جهان کدام اند؟ (یوبی سافت)

بهترین محصولات

(سگ‌های نگهبان) Watch Dogs

)فار کرای) Far Cry

(گوست ریکان) Ghost Recon

(اساسینز کرید) Assassin's Creed

(شاهزاده پارسی) Prince of Persia

(درایور) Driver

(اسپیلنترسل) Splinter Cell

(رینبو سیکس) Rainbow six

بهترین استودیو‌ها

تورنتو

مونترال

کبک

صوفیه

سیدنی

شانگهای

کازابلانکا

آلمان

کارولینای شمالی  ایلات متحده آمریکا

هند

بخارست

سنگاپور

اطلاعات بیشتر: در حال حاضر این شرکت در 20 کشور جهان استودیو‌های مختلفی دارد‌. این شرکت زمانی بهترین قفل ضد هک دنیا را داشت (starforce )‌؛ قفلی که هکران را بسیار تحت فشار قرار داده بود و آن‌ها نمی‌توانستند بازی‌های این شرکت را هک کنند‌. یوبی سافت بیشترین‌فروش بازی‌های خود را بر روی پلتفرم pc داشته است‌. یوبی سافت برای pc بازان (pc گیمران) بسیار محبوب است‌.


سال تاسیس:1986

مدیران: (برادران گیلموت)

کارکنان:3500 نفر در آخرین سر‌شماری


شما دوستان برای آشنایی بیشتر با این کمپانی می‌توانید مطلب (پلتفرم pc به عنوان پر سود‌ترین پلتفرم شرکت یوبی‌سافت نام گرفت) مطالعه فرمایید‌.

امید‌ وارم‌، همه از خواندن این مطلب نهایت لذت را برده باشید‌.

آیا شما نیز بازی‌های شرکت یوبی سافت را تجربه کرده اید؟

هادی ۱ ۳
اشتراک گذاری
ترازو لیبل پرینتر
عالییی بووود مرسیییییییی

سپاس
چاکرتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان