بهترین شرکت‌های بازی‌سازی جهان کدام اند؟ (راک استار گیم)

دوستان در این مطلب سعی دارم شما را با بهترین کمپانی های بازی سازی جهان آشنا کنم و تصمیم گرفتم از شرکت نام آشنای راک استار گیم شروع کنم و در مطالب بعدی سراغ شرکت های دیکر بروم.



Rockstar Games یک شرکت توسعه‌دهنده و ناشر بازی‌های ویدئویی در نیویورک، که مالک اصلی آن شرکت تیک تو اینتراکتیو است. این شرکت به دلیل توسعهٔ بازی‌هایی هم‌چون سری اتوموبیل دزدی بزرگ، سری مکس پین، ال.ای.نویر، ،بولی، سری شکارچی انسان، سری باشگاه شبانه و رزمندگان و هم‌چنین استفاده از سبک دنیای آزاد به شهرت بسیار رسید.

راک‌استار اولین بار در سال ۱۹۹۸ در نیویورک به وسیلهٔ سم و دن هوسر، تری دونوان، جیمی کینگ وگری فورمن، توسعه‌دهنده‌های انگلیسی، ساخته شد. دفتر مرکزی شعبه اصلی راک‌استار در نیویورک (که با نام راک‌استار ان‌وای سی(NYC) شناخته می‌شود) و در نزدیکی محلهٔ سوهوی آن شهر است.

در فوریه سال ۲۰۱۴، کپی‌های بازی‌های راک‌استار، به ۲۵۰ میلیون کپی رسید و بیشتر موفقیتش را مدیون سری بازی‌های اتومبیل‌دزدی بزرگ است که تنهایی ۱۵۷٫۵ میلیون فروش رفت. در مارس ۲۰۱۴ نیز راک‌استار جایزه فلوشیپ آکتدمی بفتا برای سری بازی‌های اتومبیل‌دزدی بزرگ کسب کرد.

راک استار استودیوهای متعددی در نقاط مختلف جهان دارد؛ که می‌توان استودیوی راک استار نرث را از مشهورترین آن‌ها نام برد.


استودیو های وابسته                                                 

نام  مکان     فعالیت       درباره شرکت


Rockstar Leeds Logo.png

     راک استار لیدز   لیدز انگلستان  ، 
پیش از این به عنوان باشگاه سرگرمی شناخته می‌شد؛ اتوموبیل دزدیی بزرگ: ماجراهای لیبرتی سیتی و ماجراهای وایی سیتی برای پلی استیشن همراه، مکس پین برای گیم بوی ادوانس، اتوموبیل دزدی بزرگ: جنگ های محله چینی ها موسیقی بازی بتراتور ساخته‌های این شرکت است. ال.ای.نویر جدیدترین محصول راک‌استار لیدز است.







Rockstar Lincoln Logo.svg
راک استار لینکن    لینکن انگلستان

۱۹۹۹-حال پیش از این به عنوان تارانتولا استودیوز شناخته
می‌شد.
Rockstar London Logo.png
راک استار لندن
لندن، انگلستان ۲۰۰۵-حال
راک‌استار لندن در دسامبر ۲۰۰۵ افتتاح شد. پس از بسته شدن راک‌استار وینا، این شرکت مسئول ساختن بازی چکارچی انسان2و توسعه باشگاه نیمه شب : لس آنجلس برعهده گرفت.
Rockstar New England Logo.png
راک استار   نیو انگلند اندوور، ماساچوست  ۲۰۰حال
راک‌استار نیو انگلند که در ۴ آوریل ۲۰۰۸ افتتاح شد، قبلاً با نام مد داک سافت‌ور شناخته می‌شد. این شرکت مسئولیت ساخت و توسعهٔ بازی بولی را برای پلت‌فرم‌های وی، ایکس‌باکس ۳۶۰ و مایکروسافت ویندوز برعهده داشته‌است.
Rockstar North Logo.svg
راک استر    نرت ادینبرو، اسکاتلند ۱۹۹۹-حال
در سال ۱۹۸۸ با نام دی‌ام‌ای دیزاین افتتاح شد و با ساخت سری اتوموبیل دزدی بزرگ و سری شکارچی انسان به شهرت رسید.
Rockstar San Diego Logo.svg

راک استار کارلوس بدر             سن دیگو کالیفرنیا

۲۰۰۳-حال
پیش از این به عنوان آنجل استودیو شناخته می‌شد. این شرکت سازنده اصلی موتور بازی پیشرفته راک استار است و بازی‌هایی نظیر سرخپوست مرده:شش لول و سرخپوست مرده :رستگاری را ساخته است.
Rockstar Toronto Logo.png
 راک استار اوک ویل   تورنتو ، انتاریو ۱۹۹۹-حال

پیش از این به عنوان راک‌استار کانادا شناخته می‌شد. رزمندگان، اتوموبیل بزرگ دزدی۴ و اتوموبیل دزدی بزرگ:قسمت هایی از لیبرتی سیتی از شناخته‌شده تریم بازی‌های ارائه شده توسط این شرکت هستند.
Rockstar India Logo.svg
راک استار          ایندیا بنگلور 2016-حال

پیش از این به عنوان Technicolor India شناخته میشد، از سال 2012 به‌طور انحصاری با راک‌استار گیمز همکاری داشته‌است، تا اینکه در سال 2016 به عنوان استودیو اصلی راک‌استار در هند شناخته شد.




سال تاسیس:1998
تابعه از:تیک_تو اکتیو
مدیر عامل:سم هوسر
معاون مدیر عامل:دن هوسر
کارکنان:900 نفر

امید وارم از مطلب راضی بوده باشید
اگر مطلب برای شما نا مفهوم بود می توانید زیر مطلب سوال کنید تا به شما پاسخ داده شود.































هادی ۱ ۱
اشتراک گذاری
nfs3forever
بهترین شرکتهای بازی سازی از نظر من :
راکستار
یوبی سافت
کپکام
سی دی رد پروجکت : احترام بسیار بسیار زیادی برای cd red project به خاطر ویچر ۳ قائل هستم اما فقط برای یک بازی غیرمنصفانه است بالاتر از ۳ عنوان دیگر قرار دهم .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان