ویدئوی جدید The Last of Us Part II شخصی‌سازی اسلحه‌ها و انیمیشن شگفت‌انگیز بازی را نمایش می‌دهد

خبر‌های جدیدی از بازی The Last of us منتشر شد(چند تیزر از بازی منتشر شد)

به‌تازگی یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی توییتر به نام Monakatyusa ویدئوی جدیدی از The Last of Us Part II منتشر کرده است که الی (Ellie) را در حال شخصی سازی اسلحه‌ها نشان می‌دهد. این ویدئو که خیلی هم طولانی نیست به‌طرز شگفت‌انگیزی انیمیشن بسیار روان و پرجزئیات بازی را به تصویر می‌کشد و به‌نوعی دوباره به ما یادآوری می‌کند که ناتی داگ همیشه در بخش پویانمایی بازی‌های خود یک قدم جلوتر از سایر رقبا قرار دارد. 


 

دریافت

تماشا در کانال آپارات ما

(پیشنهاد ما دریافت ویدیو است زیرا می‌توانید آن را با کیفیت بیشتری تماشا فرمایید و یل در کانال آپارات ما تماشا فرمایید)

همان‌طور که مشاهده می‌کنید.، در نسخه‌ی دوم سری The Last of Us قادر خواهید بود تغییراتی مانند تعویض لوله‌ی اسلحه به‌منظور افزایش قدرت آسیب زنندگی، افزایش حجم خشاب و انتخاب دوربین با درجه‌ی بزرگ‌نمایی بیشتر را برروی اسلحه‌ها اعمال کنید. ارتقای اسلحه‌ها نیز مانند گذشته توسط بخش‌های جداگانه‌ای که در سرتاسر نقشه‌ی بازی پنهان شده‌اند صورت می‌گیرد.

بازی The Last of Us Part II در روز جمعه ۹ خرداد ماه ۱۳۹۹ (۲۹ می ۲۰۲۰ میلادی) توسط سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) به‌صورت انحصاری در دسترس کاربران پلی‌استیشن ۴ قرار خواهد گرفت.

هادی ۱ ۳
اشتراک گذاری
مهتاب
سلام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان