فروش پلی‌استیشن ۴ از مرز ۱۰۶ میلیون نسخه عبور کرد

سونی
به تازگی مراسم CES 2020 برگزار شد و اکنون در همین راستا، فروش جهانی کنسول پلی‌استیشن 4 مشخص شده است‌.
«جیم رایان» (Jim Ryan)، رئیس شرکت «سونی» (Sony)، در جریان مراسم CES 2020 اعلام نمود که فروش جهانی کنسول پلی‌استیشن 4، از مرز 106 میلیون دستگاه عبور کرده و مجموع فروش نرم‌افزاری این کنسول، به 1.15 میلیارد دلار رسیده است که هم آمار فروش خرده‌فروشی‌ها و هم فروشگاه پلی‌استیشن در آن لحاظ شده است. همچنین فروش هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر نیز به 5 میلیون دستگاه رسیده است. جیم رایان در این خصوص اظهار داشت:
من واقعا خوشحال هستم که بسیاری از طرفداران ما، از بازی و سرگرمی‌های متفاوت شرکت سونی حمایت و قدردانی می‌کنند. این موفقیت به دلیل حمایت‌های همکاران و طرفداران ما میسر شده است که از زمان عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن در سال 1994میلادی ادامه داشته است. من از صمیم قلبم از تمامی آن‌ها تشکر می‌کنم.
ما دائما به ارائه‌ی محصولاتی نوآورانه مانند هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر ادامه داده‌ایم و هم‌اکنون فروش این هدست، به 5 میلیون دستگاه رسیده است. موارد بیشتری نیز در حیطه‌ی کنسول سری پلی‌استیشن وجود دارد که نمی‌توانیم تا انتشار رسمی آن‌ها در آینده صبر کنیم.
لازم به ذکر است که کاربران فعال این کنسول نیز به 103 میلیون بازی‌باز رسیده و این در حالی است که مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس، 38.8 میلیون بازی‌باز اعلام شده است. همچنین این شرکت در مراسم CES 2020، بازی‌های بزرگی مانند The Last of Us Part 2، Ghost of Tsushima و Final Fantasy 7 Remake را هایپ نمود که در سال جاری منتشر خواهند شد. همچنین فرایند توسعه‌ی بازی Dreams نیز به پایان رسیده و به زودی شاهد انتشار آن خواهیم بود. همچنین از لوگوی رسمی کنسول پلی‌استیشن 5 نیز در این مراسم رونمایی شد و قرار است اطلاعات جدیدی از این کنسول، در ماه‌های آینده منتشر شود.
هادی ۰ ۳
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان