نظرسنجی (گیم‌پلی‌برتر)

من همیشه دوست‌ داشتم یه وبلاگ همه پسند داشته باشم‌. به نظر شما چه‌چیزی این وبلاگ کم دارد که اگه داشته باشه بهتر می‌شود لطفا برای من بنویسید این وبلاگ با چه چیزی بهتر از الآن می‌شود باید چه امکاناتی را اضافه کنم و هرچیزی که باعث بهبود سایت می‌شود پیشاپیش از همه شما تشکر و قدردانی می‌کنم‌، لطفا به من در پیشرفت این وبلاگ کمک کنید‌.(مدیریت‌‌گیم‌پلی‌برتر)
هادی ۴ ۵
اشتراک گذاری
Alireza Paikar
عکس هدر رو درست کن برای درباره سایتت عکس لوگوتو بزار
یه مشکلات جزیی دیگه هم هست ولی بیخیال فعلا همینارو درست کن حله

تشکر

حـ . آرمان (استاد بزرگ)
با نظر دوست عزیز کامیاب موافقم

ممنون از شما بله در حال درست کردن لوگو هستم پیشنهاد دیگه چیزی ندارید برا مثال یه بخش جدید در وبلاگ

فروشگاه اینترنتی رابوکالا

سلام سایت خوبی دارید ممنون میشم از سایت ما هم بازدید بفرمایید و نظر بدهید
فروشگاه اینترنتی رابوکالا
https://www.rabokala.ir

چشم حتما ممنون از شما

محمدصالح کامیاب
سلام
اول از همه اون عکس هدر رو درست کن، رو اعصابه.

کد
background-repeat: no-repeat;

چشم حتما در حال درست کردن یه لوگو با فوتوشاپ هستم وقتی کامل شد چشم حتما درست می‌کنم ممنون از شما نظر دیگه چی منظورم یه ایده یا یه چیز خوب چیزی برا پیشنهاد ندارید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان