تریلری از نسخه جدید بازی IGI منتشر شد

سری بازی‌های I.G.I از عناوین محبوب و قدیمی سبک اکشن مخفی‌کاری محسوب می‌گردند و حالا بعد از ۱۶ سال از عرضه‌ی نسخه‌ی دوم، نسخه‌ی جدید این مجموعه معرفی گردیده است. سازنده‌ی بازی I.G.I Origins استودیوی آنتی‌متر گیمز (Antimatter Games) است و شرکت تادمن اینتراکتیو (Toadman Interactive) وظیفه‌ی انتشار این عنوان را برعهده دارد.

داستان بازی I.G.I Origins در دهه‌ی ۱۹۸۰ میلادی، در طی دوران جنگ سرد و پیش از اتفاقات نسخه‌ی اول این سری، یعنی عنوان Project I.G.I جریان دارد. این بازی همانند نسخه‌های اصلی این سری، یک عنوان تیراندازی اول شخص همراه با المان‌های مخفی‌کاری است. شما نقش ماموری با اسم رمز Regent را برعهده دارید که برای سرویس MI6 فعالیت می‌کند. وظیفه‌ی شما به عنوان یک جاسوس در بازی، انجام و به پایان رساندن ماموریت‌های گوناگون در نقاط مختلف جهان است. همچنین انواع مختلفی از سلاح‌ها و گجت‌های مختلف در اختیار شما قرار خواهند داشت.

این شما و این تریلر

 

         دانلود با کیفیت ۷۲۰p

تماشای این تریلر در کانال آپارات ما (گیم پلی برتر)

هادی ۰ ۲
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان