در پلی‌ایتیشن ۵ می‌توانید فقط بخشی از بازی را دانلود کنید

سونی

یکی از ویژگی‌های مهم کنسول بعدی شرکت سونی به سیستم دانلود و نصب بازی‌ها مربوط می‌شود. براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، کنسول پلی‌استیشن ۵ به شما اجازه می‌دهد تنها بخشی از بازی را به دلخواه خود دانلود و نصب کنید.

 

در جدیدترین مصاحبه‌ی صورت گرفته با وب‌سایت Wired، آقای مارک سرنی (Mark Cerny) بیان کردند که:

 

به جای برخورد با بازی به عنوان یک جعبه‌ی بزرگ و یک‌پارچه از دیتا، ما به شما اجازه می‌دهیم با کنترل و دقت بیشتری به دیتا دسترسی داشته باشید.

 

در ادامه‌ی این مصاحبه، آقای سرنی توضیح داده‌اند که شما می‌توانید بسته به علاقه‌ و اولویت خود، ابتدا بخش داستانی را دانلود و تجربه کنید و یا اگر دوست دارید، مستقیما و بدون دانلود بخش تک‌نفره، به سراغ بخش چندنفره‌ی بازی بروید. البته طبیعی است که شما می‌توانید ادامه‌ی دانلود خود را در پس‌زمینه ادامه داده و مستقیما به سراغ بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیزی نروید‌.

شما دوستان عزیز همچنین می‌توانید مطلب (پلی‌استیشن ۵ دارای درایو نوری ۴K خواهد بود)  را نیز مطالعه فرمایید‌.

منبع فارسی: گیمفا

هادی ۰ ۰
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان