احتمالا بازی مافیا ۴ در دست ساخت است (شایعه)

احتمالا بازی مافیا ۴ در دست ساخت است (شایعه)

اخیرا‌ شرکت take-tow‌، سه نشان تجاری مربوط به سری بازی مافیا ثبت کرده است‌.به نظر می‌رسد که نسخه دیگری از مافیا در دست ساخت است‌؛ البته ساخت یک نسخه ریمیک از مافیا۱ و مافیا ۲ دور از ذهن نیست‌‌.

پس از شکست کیفی بازی Mafia 3 که به هیچ عنوان نتوانست در سطح انتظارات ظاهر شود تیم سازنده این بازی در استودیو Hangar 13 به دو تیم مجزا تقسیم شد و یکی از آن‌ها قرار بود کار روی نسخه چهارم این فرنچایز را آغاز کند. اثری که قرار بود در سال 1970 در لاس وگاس دنبال و روایت شود و حال و هوای فیلم Casino ساخته مارتین اسکوسیزی را منتقل کرده و زرق و برق Sin City را به تصویر بکشد. در نهایت این پروژه به دلیل ساخت یک بازی کاملا جدید توسط استودیو Hangar 13 کنسل شد.

شرکت Take-Two در ماه آگوست سه نشان تجاری مربوط به مجموعه Mafia را به ثبت رسانده است. دو مورد از آن‌ها مربوط به لوگو دو بازی اول این مجموعه می‌شود اما لوگو سوم را تاکنون در هیچ کدام از بازی‌های قبلی این مجموعه مشاهده نکرده بودیم. همین امر موجب شده تا گمانه‌زنی به در حال ساخت بودن بازی Mafia 4 هدایت شود. توجه کنیم که نشان ‌های تجاری فقط باید هر ده سال تمدید شوند. حال آن که دو نسخه ابتدایی این سری به ترتیب در سال 2002 و 2011 عرضه شدند و بدین ترتیب تمدید آن‌ها غیرالزامی محسوب می‌شد.

هادی ۰ ۰
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان