نسخه‌ی ریمستر بازی Alan Wake در حال توسعه است (شایعه)

نسخه‌ی ریمستر بازی Alan Wake در حال توسعه است (شایعه)

جدیدا‌، اخبار و اطلاعات بسیاری در مورد ریمستر شدن بازی Alan wake منتشر شده است‌. این شما و این اطلاعات منتشر شده‌.

طبق صفحه‌ی لینکدین یکی از توسعه دهندگان استودیوی ویرچیوس (Virtuos) و به گزارش Docte81، این استودیوی واقع در سنگاپور در حال کار برروی نسخه‌ی بازسازی / ریمستر یک عنوان اکشن ماجراجویی AAA معرفی نشده» است. علاوه بر این، در پروفایل مذکور شاهد عبارت «ست پیس‌های (Set Pieces) تخریب پذیر» نیز هستیم. به طور دقیق‌تر، در این صفحه ذکر شده که توسعه دهنده‌ی مذکور، «یک تیم جداگانه را برای تولید تمام صحنه‌های تخریب‌ پذیر رهبری کرده است.

یکی از کاربران یوتیوب به نام Doctre81، شخصی که سابقه‌ی خوبی در زمینه‌ی به اشتراک گذاری اطلاعات موثق دارد، به تازگی ویدئوی جدیدی را منتشر کرده که در آن به احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی ریمستر Alan Wake اشاره کرده است.

باید باز هم اعلام کنیم که نسخه‌ی ریمستر Alan Wake در حال حاضر تنها یک شایعه است‌.

هادی ۰ ۲
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان