بازی Gears 5 عرضه‌ای موفقیت آمیز داشته است

بازی Gears 5 عرضه‌ای موفقیت آمیز داشته است

بازی Gears 5‌، به تازگی منتشر شده  است و توانسته‌، نظر بسیاری از طرفداران و منتقدان را به خود جلب کند‌.

لازم به ذکر است که سرویس گیم پس می‌تواند یکی از دلایل این موفقیت باشد و همان‌طور که مطلع هستید، این سرویس در زمان انتشار Gears of War 4 در دسترس نبود. شرکت مایکروسافت در حقیقت اظهار داشته است که این بازی بهترین عملکرد را به منظور عرضه برروی سرویس گیم پس و فروشگاه استیم، در پلتفرم رایانه‌های شخصی از خود بر جای گذاشته است. اگرچه که در ابتدا این مجموعه به منظور انتشار برروی کنسول‌های سری اکس‌باکس برنامه‌ریزی شده بود ولی بسیاری از بازی‌بازان پلتفرم رایانه‌های شخصی مشتاق تجربه‌ی آن هستند.

بازی Gears 5 توانسته است در هفته‌ی اول انتشار و در هر دوی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول اکس‌باکس وان، تعداد ۳ میلیون بازی‌باز را جذب کند. این رقم چیزی معادل دو برابر تعداد بازی‌بازان Gears 4 در زمان عرضه‌ی آن است. پیش از این رکورد تعداد بازی‌باز از آن بازی Halo 4 بود و از سال ۲۰۱۲ تاکنون، شرکت مایکروسافت چنین آمار شگفت‌انگیزی را به خود ندیده است. بدون شک بازی Gears 5 یک شروع موفقیت‌آمیز را داشته است و به طور حتم هر دوی شرکت‌ مایکروسافت (Microsoft) و استودیوی کوالیشن (Coalition) از این موضوع راضی هستند.

هادی ۰ ۳
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان