فروش پلی‌استیشن ۴ از مرز ۳۰ میلیون در ایالات متحده عبور کرد

پلی‌استیشن ۴ بیشتر از ۱۰۰ میلیون نسخه فروخته است

فروش کنسول پلی‌استیشن ۴ رو به افت هست که البته این موضوع با نزدیک شدن به پایان نسل هشتم و رونمایی رسمی نسل نهم کاملا عادی و فبل درک است؛ با این حال این کنسول بازی همچنان آمار فروش نسبتا قوی و قابل توجهی را به ثبت می‌رساند. حدودی یک یا دو ماه پیش بود که سونی اعلام کرد که کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ از مرز ۱۰۰ میلیون نسخه فروش جهانی عبور کرده است و حال آمار قابل توجهی از فروش این کنسول بازی در ایالات متحده به دست آمده است.

تقریبا یک سال با عرضه‌ی رسمی کنسول نسل بعد شرکت سونی فاصله داریم و قطعا شاهد افت فروش کنسول پلی‌استیشن ۴ خواهیم بود اما با این حال انتظار می‌رود با توجه به آثار پیش‌رو، کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ همچنان در جدول فروش رکوردهای جالبی را به ثبت برساند. به هر حال این کنسول بازی توانست تا با سرعت بیشتری به فروش صد میلیون نسخه‌ای کنسول پلی‌استیشن ۲ و Wii دست یابد و قطعا شاهد عملکرد خیره کننده‌ای از این کنسول حداقل تا قبل از معرفی رسمی و کامل کنسول پلی‌استیشن ۵ خواهیم بود.

بر اساس توضیحات دنیل احمد (Daniel Ahmad)، تحلیلگر حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی، بیش از ۳۰ میلیون واحد از کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ در ایالات متحده به فروش رسیده است که در واقع شامل ۳۰ درصد از فروش جهانی این دستگاه می‌شود. طی مقایسه‌ای که از میزان فروش این کنسول بازی صورت گرفت، دومین رتبه‌ی فروش متعلق به کشور ژاپن به فروش ۸٫۳ میلیونی، سومین رتبه متعلق به آلمان با فروش ۷٫۲ میلیونی و چهارمین رتبه نیز متعلق به کشور انگلستان با فروش ۶٫۸ میلیون نسخه‌ای است.

فروش پلی‌استیشن ۴ از مرز ۳۰ میلیون در ایالات متحده عبور کرد


شما دوستان عزیز می‌توانید مطلب (قیمت پلی‌استیشن ۴ ممکن است تحت تاثیر تحریم‌های ترامپ قرار گیرد) مطالعه فرمایید‌.

هادی ۱ ۲
اشتراک گذاری
the code
پی اس به درد نمیخوره
فقط بخاطر تبلیغاتش و بعضی بازیای انحصاریش محبوبیتش بالاست وگرنه ایکس باکس قطعا انتخاب بهترین نسبت به پی اسه

به زودی یک مطلب در این زمینه (مقایسه ps4 و xbox 1) در وبلاگ منتشر خواهد شد‌.

می‌توانید آن‌جا نظرات خود را به اشتراک بگذارید‌.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان