تاریخ برگذاری مراسم The Game Awards 2019 مشخص شد

تاریخ برگذاری مراسم The Game Awards 2019 مشخص شد

اگر شما جز گیمر‌های حرفه‌ای باشید‌. حتما می‌دانید که  The Game Awards‌، مراسمی است که در جریان آن بهترین بازی‌های سال در سبک‌های مختلف مشخص می‌شوند‌.

طبق خبری توسط جف کیلی (Geoff Keighley)‌، مجری و تهیه کننده  The Game Awards‌، این مراسم در تاریخ ۱۲ دسامبر ۲۰۱۹ (پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸) برگزار می‌شود.

این شما و این پیام جف کیلی

در طول هشت ماه گذشته من  تقریبا به کشورهای متعددی سفر کرده و با توسعه‌دهندگان مختلفی صحبت کردم که الهام بخش من بوده‌اند. وقتی که ما با یکدیگر صحبت می‌کنیم من یک سوال ساده می‌پرسم «چرا شما به ساخت بازی‌های ویدیویی ادامه می‌دهید». مهم نیست که در زندگی یا دنیای ما چه اتفاقاتی میافتد؛ ساخت بازی‌ها‌ کاملا شخصی، معنوی، یک حرفه‌ی رضایت بخش مملو از فداکاری و البته چالش‌هاست. در بهترین حالت بازی‌های ویدئویی باعث می‌شوند ما احساس زنده بودن داشته باشیم.

 

من خوشحالم که امروز تاریخ برگزاری رویداد The Game Awards 2019 را با شما به اشتراک بگذارم؛ پنجشنبه ۱۲ دسامبر. رویداد امسال ساخت بازی‌های ویدیویی را جشن خواهد گرفت و من بار دیگر استیج را به گروه و تیم‌هایی می سپارم تا پروژه‌های جدید خود را با شما به اشتراک بگذارند

 

من مفتخرم که این پلتفرم در اختیار من قرار دارد‌.  هفته‌های پیش رو در ارتباط با برنامه‌های ما برای حضور در پنجمین سال برگزاری این رویداد  اطلاعات بیشتری به دست می‌آورید. این رویداد بسیار خاص خواهد بود

 

 

هادی ۰ ۱
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان