بازی Deth Stranding در مراسم Tokyo Game Show 2019 نمایشی طولانی خواهد داشت

تریلر جدیدی از بازی Death Stranding لو رفت (در جریان Gamescom 2019)

در حال نزدیک شدن به مراسم‌ Tokyo Game Show 2019 هستیم و در همین راستا اخبار بسیاری از بازی Deth Stranding منتشر شده است‌. قرار است در این مراسم ویدیو‌های بسیاری از بازی Deth Stranding نشان داده شود‌.

 

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، کارگردان بازی Death Stranding، به تازگی در صفحه‌ی تویتر‌شخصی خود اعلام کرد که در حال ویرایش ویدئو و متن نشست مربوط به این بازی برای حضور در مراسم Tokyo Game Show 2019 است. به نظر می‌رسد نمایش تریلر و گیم‌پلی این بازی در مجموع ۴۹ دقیقه به طول خواهد انجامید و هیدئو کوجیما به شدت در حال آماده‌سازی آن به منظور راضی نگه داشتن طرفداران است. او در این باره نوشته است‌:

زمان آن ۴۹ دقیقه خواهد بود‌.

بازی Deth Stranding در مراسم Tokyo Game Show 2019 نمایشی طولانی خواهد داشت

مراسم Tokyo Game Show 2019 از تاریخ پنج‌شنبه، ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۸ (۱۲ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) آغاز خواهد شد و شرکت سونی در کنار بازی Death Stranding، عناوین هیجان‌انگیز دیگری را در جریان حضور خود در این مراسم به نمایش در خواهد آورد.

 

بازی Death Stranding قرار است در تاریخ جمعه، ۱۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد و شایعاتی مبنی بر انتشار آن برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی ارائه شده است.

شما دوستان می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این بازی مطلب (تریلر جدیدی از بازی Death Stranding لو رفت (در جریان Gamescom 2019)) مطالعه فرمایید‌.

 

 

 

 

هادی ۰ ۲
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان