نسخه‌ی جدیدی از سری Resident Evil منتشر خواهد شد

نسخه جدیدی از سری بازی Resident evil منتشر خواهد شد

حتما شما هم نام رزیدنت‌اویل را شنیده‌اید سری بازی‌ای که جز برترین بازی‌های تاریخ در ژانر وحشت هستند‌. اکنون خبری مبنی بر منتشر شدن بازی دیگری از این سری منتشر شده است‌.

شرکت کپکام (Capcom) به زودی نسخه‌ی جدیدی از سری Resident Evil را تحت عنوان Project Resistance معرفی خواهد کرد. قرار است در روز ۱۸ شهریورماه سال جاری (۹ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی)، اطلاعات و نمایش کاملی از این بازی ارائه شود.


شرکت کپکام همچنین تایید کرد که بازی Project Resistance در رویداد توکیو گیم شو نمایش خواهد داشت. حدود یک ماه است که اطلاعاتی درباره‌ی یک بازی جدید از سری Resident Evil فاش شده است. در اوایل این ماه ،بخش کپکام Division 1، یک ایمیل برای Resident Evil Ambassador در ژاپن ارسال و از آن‌ها دعوت کرد تا در تستی در یک پروژه‌ای جدید از Resident Evil حضور یابند. این تست در اوایل ماه سپتامبر برگزار خواهد شد و جلسه‌ی نهایی دقیقا قبل از انتشار تریلر معرفی بازی برنامه‌ریزی شده است.



هادی ۰ ۲
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان