شرکت اپیک‌گیمز یک استودیو بازی‌سازی جدید افتتحاح کرد

 

هر دو بنیان گذار استودیوی فکتور ۵، آقایان جولین اگبرکت (Julian Eggebrecht) و اکیم مولر (Achim Moller)، به استودیوی جدید شرکت اپیک گیمز ملحق شده‌اند. براساس اطلاعات بدست آمده، آقای اگبرکت به عنوان «مدیر تکنولوژی آنلاین» و مولر نیز در سمت «مدیر استودیوی کلن» فعالیت خواهد کرد. اگر با فکتور ۵ آشنایی داشته باشید، حتماً می‌دانید که این استودیوی آلمانی بااستعداد در گذشته بازی‌های بسیار باکیفیت و متنوعی را برای کنسول‌های نینتندو منتشر کرده است.

 

طبق بیانیه‌ی خبری منتشر شده از سوی اپیک گیمز، این استودیو با هدف «تمرکز شرکت برروی انواع جدید رسانه‌ی تعاملی و تکنولوژی‌های استریم» راه اندازی شده است. با این‌که مفهوم این توضیحات به طور کامل برای ما مشخص نبوده، اما اقای اگبرکت برای استخدام افراد بااستعداد جدید بسیار هیجان زده است.

 

در مرکز موفقیت اپیک، افراد بسیار ماهر و مشتاق قرار دارند. آلمان کشوری پیشرو در زمینه‌ی تکنولوژی است و ما نیز برای گسترش حضور خود و استخدام افراد بااستعداد بسیار هیجان زده‌ایم.

 

 

هادی ۰ ۲
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان