قابلیت ذخیره‌سازی ابری فروشگاه اپیک تنها در دو بازی قابل دسترس است


بر اساس اطلاعاتی که از سمت یکی از کاربران فروم اپیک گیمز در سایت ردیت منتشر گشته است، دو بازی This War of Mine و Moonlighter که البته به عنوان دو بازی رایگان این هفته در فروشگاه اپیک گیمز قرار گرفته‌اند، در حال حاضر این امکان را به کاربران می‌دهند تا فایل‌های ذخیره‌ی مربوط به بازی و پیشرفت‌های خود را برروی فضای ابری ذخیره‌سازی کنند تا دیگر نگران از دست رفتن پیشرفت‌های خود در خط داستانی این دو عنوان نباشند.


همچنین یکی از اعضای شرکت اپیک گیمز نیز به پست مورد نظر واکنش نشان داد و ضمن تایید این موضوع، اعلام کرد که بزودی شاهد دسترسی این قابلیت برروی عناوین بیشتری که برروی این فروشگاه حاضر هستند، خواهیم بود.


تیم سوئینی (Tim Sweeney)، رئیس استودیوی اپیک گیمز نیر اعلام کرد که قابلیت ذخیره‌سازی ابری فایل‌های مربوط به بازی‌ها در چند اثر جدید که به زودی عرضه می‌گردند، قابل دسترس خواهد بود. وی اضافه کرد که در دسترس قرار دادن این قابلیت، یک روند کاملا وابسته به اپیک گیمز است و توسعه دهندگان بازی‌ها، هیچگونه نیازی به بروزرسانی آثار خود برای دسترسی به این قابلیت نخواهند داشت.


سوئینی افزود که تمام تلاش اپیک گیمز در این امر است که تا به رشد صنعت بازی‌های ویدئویی کمک کند. اولین اقداام آن‌ها نیز، بهره‌گیری از سیاست فروش ۱۲ به ۸۸ بر خلاف سیاست فروش ۳۰ به ۷۰ شرکت ولو (Valve) و فروشگاه استیم بود. وی اعلام کرد که نسبت به کاری که در حال انجام هستند، کاملا اطمینان دارند و به این روند نیز ادامه می‌دهند، حتی اگر بازی‌بازان فکر کنند که این کار درست نباشد.



هادی ۰ ۰
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان