زمان عرضه the last of us 2 مشخص شد (شایعه)

 طبق توافق شکل گرفته بین سران ناتی داگ و رهبران بازایابی Playstaton طی این جلسه، The Last of Us Part 2 در تاریخ 22 مه سال 2020(6 خرداد سال 1399) منتشر خواهد شد.


طبق این شایعه، در ابتدا قرار بود تا بازی در 3 ماهه‌ی پایانی 2019 در دسترس قرار گیرد، اما استودیوی ناتی‌داگ زمان بیشتری برای بهبود کیفیت، جلو‌ه‌های بصری، محیط‌ها و انیمیشن‌های برخی کارکترها نیاز داشت تا نتیجه‌ی مطلوب‌تری را ارائه دهد. همچنین، سران تیم بازاریابی Sony پیشنهاد داده‌اند تا تاریخی مطمئن را انتخاب کنند تا از هرگونه تاخیر و به دنبال آن پیامدهای مالی منفی، دوری کنند. 


خردادماه سال 1399 با تاریخ اعلام شده توسط شایعات دیگر در تناقض می‌باشد، زیرا گزارشات قبلی به عرضه‌ی بازی در ماه فبریه‌ی سال 2020(بهمن ماه) اشاره داشتند.  در پایان بر اساس این منبع، تاریخ عرضه‌ی The Last of Us Part 2 در فصل پاییز اعلام می‌شود. احتمال می‌رود که در Sony در فصل پاییز با برگزاری یگ کنفرانس مطبوعاتی، از PS5 و تاریخ انتشار بازی‌های بزرگ خود یعنی The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushoma را مشخص کند. دیدگاه شما در این مورد چیست؟



هادی ۰ ۰
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان