For honor و Alan wake در اپیک گیمز رایگان شدند


لیست انتخابی فروشگاه اپیک گیمز، همیشه شامل عناوین ایندی (Indie) و مستقل می‌شد اما این شرکت طی تصمیم جالبی، قرار است تا دو عنوان مهم و دست اول یعنی Alan Wake و همچنین For Honor را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهد. این دو اثر از تاریخ جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ (۲ اوت ۲۰۱۹) تا تاریخ جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ (۹ اوت ۲۰۱۹) به صورت رایگان در دسترس کاربران این فروشگاه قرار می‌گیرند. شما می‌توانید با اضافه کردن ایین دو اثر به اکانت فروشگاه اپیک گیمز خود، برای همیشه صاحب آن‌ها شده و از تجربه‌ی این دو اثر ل ت ببرید.


برنامه‌ی اپیک گیمز در ابتدا به اینگونه بود که طی هر دو هفته، یک اثر به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گرفت. سپس این زمان به یک هفته کاهش پیدا کرد. حال نیز به نظر می‌رسد که شاهد عرضه‌ی دو بازی طی هر یک هفته از سوی این فروشگاه باشیم. در حال حاضر دو بازی This War of Mine و Moonlighter تا هفته‌ی آینده به صورت رایگان در دسترس قرار دارند. اگر دوست دارید تا این دو اثر را به صورت مادام‌العمر در اختیار داشته باشید، پس بهتر است تا نسبت به اضافه کردن این دو اثر به کتابخانه‌ی فروشگاه اپیک گیمز خود، اقدام کنید.


بازی For Honor در گذشته نیز به صورت رایگان و مادام‌المعر از سوی یوبی‌سافت و برروی پلتفرم رایانه‌ی شخصی عرضه شده بود. همچنین بازی Alan Wake نیز با تخفیفات شگفت‌انگیزی، تقریبا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است اما با این حال، عرضه‌ی دو عنوان AAA به صورت رایگان از سوی اپیک گیمز، عمل بسیار مهم و جالبی است و قدم بسیار مهمی از سوی این شرکت به حساب می‌آید.



هادی ۰ ۰
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان