بازی contorol گلد شد


مایکل کاسورینن (Micheal Kasurinen)، یکی از کارگردان‌های بازی Control، با ارسال پستی در صفحه‌ی شخصی خود به طور رسمی گلد شدن این عنوان را اعلام نمود. وی اظهار داشت:


پورت برروی ۳ پلتفرم، عنوان، فناوری، ساختار و رویکردی جدید سرانجام به پایان رسید. چه دستاورد بزرگی برای بهترین تیم توسعه‌دهنده‌ی دنیا.

بازی کنترل گلد شد

تمام موارد ذکر شده توسط مایکل کاسورینن، تغییرات بزرگی است که در استودیوی رمدی به وسیله‌ی توسعه‌ی بازی Control رخ داده است؛ مخصوصا پورت بازی برروی ۳ پلتفرم. بازی Control اولین عنوان توسعه‌ یافته توسط این استودیو، بعد از جدایی آن‌ها از شرکت مایکروسافت است و توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب نموده است.


همچنین توماس پوها (Thomas Puha)، مدیر ارتباطات استودیو رمدی، در پی صحبت‌های مایکل کاسورینن اظهار داشت:


توسعه‌ یافتن موارد بسیاری فقط در ۳ سال. خارق‌العاده است که با کمتر از ۱۰۰ نفر توانستیم به این کیفیت دست یابیم. از تمام کسانی که در ساخت این بازی مشارکت داشتند، تشکر می‌نمایم.


این عنوان بسیاری از عناصر بازی Quantum Break را قرض گرفته است ولی در عین حال، متفاوت از آن عمل می‌نماید. طرفداران این بازی به شدت منتظر انتشار آن هستند و قطعا خبر گلد شدن این عنوان، بسیاری از طرفداران آن را در سراسر جهان خوشحال نموده است.


بازی Control قراراست در تاریخ سه‌شنبه، ۵ شهریورماه سال ۱۳۹۸ (۲۷ آگوست ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد.



هادی ۰ ۰
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان