red Dead Redemption Remake در دست ساخت نیست | منبع این شایعه حرف خود را پس گرفت

 و از هدف اصلی خود برای انجام دادن این کار گفته است.


پس از گذشت چندین ماه از انتشار بازی Red Dead Redemption 2، شرکت راک‌استار (Rockstar) هیچگونه صحبتی از بسته‌ی الحاقی جدیدی برای بخش داستانی و یا انتشار آن برای پلتفرم رایانه‌های شخصی نکرده است. حتی مشخص نیست که اصلا چنین نسخه‌ای از این بازی منتشر خواهد شد و یا خیر.


چند روز پیش اما شخصی در Reddit از شایعاتی پرده‌برداری کرده بود که حال طبق گفته‌های او، تنها برای سنجیدن وب‌سایت‌های خبری صنعت بازی‌های ویدئویی و همچنین برگرداندن توجهات به سمت بخش چندنفره‌ی بازی یعنی Red Dead Online بوده است. هدف او از این کار بررسی و اثبات این موضوع بوده است که وب‌سایت‌های خبری این حوزه اخبار مختلفی را تنها با خواندن شایعات مربوطه کار می‌کنند. مشخص نیست که هدف اصلی او از این کار چه بوده است؛ همانطور که گفته شد او در بخشی دیگر از مطلب خود احساس کرده که نسبت به بخش چندنفره‌ی بازی Red Dead Redemption 2 کم‌لطفی شده و قصد او از این کار، برگرداندن توجهات به سمت آن بوده است.



هادی ۰ ۰
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان