آخرین بسته الحاقی بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد

 و گویا آخرین محتوای پس از عرضۀ این بازی است و پروندۀ این DLCها بسته می‌شود.


عنوان Assassin’s Creed Odyssey آخرین بازی منتشر شده از سری Assassin’s Creed است و در مقایسه با نسخه‌های قبلی این فرنچایز، بی‌شک یکی از بهترین‌ اساسینز کریدهای منتشر شده تاکنون است. جدیدترین DLC این بازی Judgement of Atlantis نام دارد و ادامۀ داستان دو بسته الحاقی قبلی است. همانطور که پیش بینی می‌شد در این بسته الحاقی جدید سلاح‌ها، زره‌ها و مهارت‌های جدیدی برای به دست آوردن وجود دارد و شخصیت بازی مانند دو قسمت قبلی فرازو نشیب‌های زیادی را در اساطیر یونان پشت سر میگذارد.


شرکت یوبی‌سافت قصد دارد تا در این DLCهای داستان‌محور، با موجودات اساطیری و انواع و اقسام دشمنان و محیط‌های الهام گرفته شده از اساطیر یونان شما را غافلگیر کند. وجود بسته‌های الحاقی داستان‌محور باعث می‌شود تا داستان‌های مختلفی در این بازی روایت شود و مکانیزم‌های بازی پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشند. وجود سیستم انتخاب دیالوگ یکی از فاکتورهای جدید در بازی Assassin’s Creed Odyssey است که برای اولین بار در سری «اساسینز کرید» دیده می‌شود. این سیستم به شکل درستی در این بازی پیاده شده و تاثیر قابل توجهی بر روند داستان می‌گذارد. ناگفته نماند که شرکت «یوبی‌سافت» اعلام کرده است که بعد از انتشار این بسته الحاقی جدید، در سال جاری برنامه‌ای برای سری Assassin’s Creed ندارد.


بازی Assassin’s Creed: Odyssey هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است و شما می‌توانید سه‌گانه آتلانتیس را تجربه کنید.



هادی ۰ ۰
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان