سازندگان CRACKDOWN 3 با 2K GAMES برای ساخت چند بازی معرفی نشده همکاری می‌کنند

. جزئیات خاصی به اشتراک گذاشته نشد به جز اینکه Sumo اعلام نمود در استودیوی Sheffield و Red Kite Games که به‌تازگی مالکیت آن را به‌دست آورده‌اند مشغول کار برروی این پروژه‌ها هستند.


گری دان به عنوان مدیر عامل Sumo Digital گفت: "ما خوشحالیم که با 2K همکاری می‌کنیم و در آینده نزدیک منتظر به اشتراک‌گذاری جزئیات این پروژه‌ها هستیم."


با توجه به یک رزومه کاری، به‌نظر می‌رسد پروژه‌های جدید Sumo Digital با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 ساخته می‌شوند زیرا این استودیو به‌دنبال یک کارگردان فنی با سابقه کاری با Unreal Engine 4 است. هر چند چندان جای تعجبی ندارد چون بازی قبلی آن‌ها یعنی Crackdown 3 هم با همین موتور ساخته شده بود.


به محض دریافت جزئیات بیشتر از این پروژه‌ها، ما آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.



هادی ۰ ۱
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان