بازی Metal Gear Solid V به Xbox Game Pass اضافه می‌شود

هر ماه عناوین جدیدی به سرویس Xbox Game Passاضافه می‌شود تا مشترکین این سرویس بتوانند به طور رایگان به تجربه‌ این بازی‌ها بپردازند. همچنین برخی از بازی‌ها نیز پس از مدتی از این سرویس خارج می‌شوند و تا به امروز نیز بازی‌های این سرویس بسیار متنوع و زیاد شدند. امروز نیز شرکت مایکروسافت اعلام کرد بازیMetal Gear Solid V به همراه سه بازی دیگر بهسرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شود.


تا قبل از این شرکت مایکروسافت اعلام کرده بود بازی Middle-earth: Shadow of War ،My Time at Portia ،Undertale ،Blazing Chrome ،Dead Rising 4، LEGO City Undercover، Timespinne و Unavowed بازی‌هایی هستند که در ماه جولای به این سرویس اضافه می‌شوند. حال اما به تازگی این شرکت تایید کرده است که 6 بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، The Banner Saga 3، For the King، Killer Instinct: Definitive Edition، Resident Evil 4 و Night Call در ادامه‌ی این ماه به این سرویس اضافه خواهند شد. قطعا اضافه شدن بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain به این سرویس می‌تواند خبر خوبی برای مشترکین این سرویس باشد و کلا این ماه بازی‌های بسیار خوبی به این سرویس اضافه شده است.


بازی  Night Call و بازی Metal Gear Solid V در روز 17 جولای (26 تیر) در دسترس مشترکین این سرویس قرار گرفت. بعد از آن نیز بازی The Banner Saga 3 در تاریخ 18 جولای (27 تیر) در سرویس گیم پس عرضه می‌شود و پس از آن نیز سه بازی For the King، Killer Instinct: Definitive Edition، و Resident Evil 4 در تاریخ 25 جولای (3 ماه مرداد) در این سرویس عرضه خواهند شد.



هادی ۰ ۰
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان