قیمت پلی‌استیشن ۴ ممکن است تحت تاثیر تحریم‌های ترامپ قرار گیرد

ممکن است که قیمت کنسول پلی‌استیشن ۴ برای خرده‌فروشان در آمریکا افزایش یابد. هیروکی توتوکی مدیر امور مالی سونی می‌گوید اگر تعرفه‌های پیشنهادی دولت ترامپ در رابطه با اجناس الکترونیکی چین عملی شود، قیمت پلی‌استیشن ۴ افزایش خواهد یافت.

---گیم‌پلی‌برتر-با ما همراه باشید

باتوجه به گزارش وال‌استریت‌ژورنال بیشتر قسمت‌های پلی‌استیشن ۴ در چین ساخته می‌شود و این باعث افزایش قیمت این کنسول در آمریکا خواهد شد. البته تویوکی توضیح می‌دهد که این تعرفه بلافاصله به اقتصاد خود آمریکا نیز ضربه خواهد زد.


در اوایل سال جاری بود که ترامپ گفت قیمت اجناس الکترونیکی که در چین توسعه‌ می‌یابند با ۱۰ تا ۲۵ افزایش قیمت وارد بازار آمریکا خواهند شد. البته این تعرفه‌ها هنوز اجرایی نشده‌اند و قرار است که در هفته جاری آمریکا و چین پای میز مزاکره بنشینند.


این پیغام توسط توتوکی بلافاصله پس از جبه‌گیری سونی، مایکروسافت و نینتندو علیه تعرفه‌های جدید  ترامپ منتشر شد. طبق ادعای این سه شرکت افزایش ۲۵ درصدی کنسول می‌تواند معادل قیمت یک کنسول کاملا جدید باشد.


نینتندو از هم‌اکنون نیز شروع کرده است به متوقف و خارج کردن تولیدات محسول خود از چین.


مایکروسافت در حال توسعه کنسول نسل بعدی خود است و اسپنسر توضیح داده است که قیمت کنسول بعدی آنها بستگی خواهد داشت به تعرفه‌های جدید ترامپ.


سونی نیز که در گزارش اخیر خود موفقیت‌های خود را جشن می‌گیرد مانند رسیدن به فروش ۱۰۰ میلیون واحدی پلی‌استیشن ۴، منتظر است تا ببیند سرنوشت این مزاکرات به کجا خواهد انجامید.



هادی ۰ ۰
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان