بازی Rainbow Six Siege در ماه ژوئن بیشتر از ۳۶ میلیون دلار فروش داشته است


بازی Rainbow Six Siege بالاترین تعداد کاربر فعال ماهانه در ماه ژوئن را داشته و همان‌طور که گفته شد درآمد 36.8 میلیون دلاری را تجربه کرده که از طریق صرف هزینه درون بازی حاصل شده است. این آمار رشد 50 درصدی به نسبت ماه می را به نمایش می‌گذارد. شرکت یوبی‌سافت با دیگر بازی‌های سرویس‌محور خود مانند بازی The Division 2 هم فروش قدرتمندی را تجربه کرده که در واقع خبر خوبی محسوب می‌شود. هم‌چنین گفته می‌شود که تاکنون بازی The Division 2پرفروش‌ترین اثر سال 2019 بوده است.


نکته جالب دیگر به بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled محسول استودیو Beenox اختصاص دارد. اگرچه فروش فیزیکی بازی خوب و قابل بوده، گزارش SuperDate بیان می‌دارد این بازی در ماه ژوئن 552 هزار نسخه به صورت دیجیتالی فروش داشته است. لیدربردز آنلاین آن هم نشان می‌دهد که بیش از یک میلیون نفر به صورت آنلاین این بازی ریسینگ را تجربه کرده‌اند که خود نوعی برد برای شرکت اکتیویژن به شمار می‌رود.



هادی ۲ ۰
اشتراک گذاری
امیر رضا
خیلی از لطفتون ممنون

متشکرم

امیر رضا

پست های خیلی خیلی جالبی داری

لطفا به سایت منم سر بزنید و نظرتونو بگید

دوست عزیز ممنون از شما من خیلی وقت پیش به وبلاگ شما سر زدم حتی دنبالتان نیز کردم و چند پیشنهاد نیز بهتون دادم شما وبلاگ خوبی دارید اما باید سعی کنید به صورت مداوم پست منتشر کنید ممنون از شما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان