بازی Deth Stranding در مراسم State of play حضور خواهد داشت (شایعه)

تریلر جدیدی از بازی Death Stranding لو رفت (در جریان Gamescom 2019)

State of play بزودی‌، شروع خواهد شد‌ و همانطور که در خبری منتشر کردم‌؛ بازی The Last of part 2 نیز در این مراسم نمایش خواهد داشت‌.

اکنون‌، شایعاتی مبنی بر نمایش Deth Stranding در این مراسم منتشر شده است‌.

هیدئو کوجیما (Hideo kojima)‌، کارگرادان‌معروف این بازی تصویری را در حساب‌شخصی توئیتر خود منتشر کرده است‌، به نظر می‌رسد که این تصویر اشاره‌ای به مراسم State of play دارد و احتمالا Deth Stranding در این مراسم یک نمایش خواهد داشت‌.

بازی Deth Stranding در مراسم State of play حضور خواهد داشت (شایعه)

هادی ۲ ۱
اشتراک گذاری
ناشناس
واقعا حیف
من xbox one s دارم ولی خیلی دلم میخاد dbh رو بازی کنم
dbh: detroit become human

واقعا حیف

ناشناس
مگه کنسولت چیه؟

من با pc بازی میکنم دوست عزیز‌.

 برا همین همیشه نمی‌تواتم از انحصاری‌های خوب پلی‌استیشن استفاده کنم‌. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان