بازی Death Stranding در حال توسعه است

بازی Death Stranding که توسط استودیوی کوجیما پروداکشنز در حال توسعه بوده، قرار است در ماه نوامبر عرضه گردد و در حال حاضر در مرحله‌ی سخت و تنش‌زایی از توسعه قرار دارد. هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، خالق این بازی، با ارسال پیامی در صفحه‌ی اجتماعی‌ خود، اطلاعات جدیدی را درباره‌ی توسعه‌ی این بازی در اختیار طرفداران قرار داد و تصویر خلاقانه‌ی جدیدی را نیز به اشتراک گذاشت.

بر اساس توضیحات هیدئو کوجیما، بازی Death Stranding در حال حاضر در مرحله‌ی سختی از توسعه قرار دارد که قابل درک است زیرا تنها ۳ ماه دیگر این عنوان منتشر خواهد شد و همان‌طور که می‌دانید، هیدئو کوجیما شخصی کمال‌گرا است. احتمالا تمام تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی سخت در تلاش هستند تا محتوای آن را به اتمام رسانند که این تلاش اضافی را می‌طلبد.

لازم به ذکر است که گیم‌پلی بازی Death Stranding هنوز نیاز به اصلاح و آماده‌سازی دارد که هیدئو کوجیما در این خصوص اظهار داشت:

تنها ۱۰۰ روز به انتشار بازی Death Stranding باقی مانده است و من سخت در تلاش هستم تا گیم‌پلی آن را در دنیای هیدیس (Hades) تعدیل نمایم.

کوجیما از قبل اعلام نمود که بازی Death Stranding سبکی تازه خواهد بود و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است. در نتیجه، مراحل آماده‌سازی آن بسیار دشوار بوده و این اتفاق چندان دور از ذهن نبوده است. تصاویر جدید منتشر شده که در قسمت پایین می‌توانید آن را مشاهده نمایید، شخصیت سم را با ظاهری آلوده و لباسی جدید نشان می‌دهد.

بازی Death Stranding در حال توسعه است

بازی Death Stranding قرار است در تاریخ جمعه، ۱۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد

هادی ۲ ۰
اشتراک گذاری
ماهان
ببخشید این هیدئو کوجیما همون هیدئو کوجیما سازنده مجموعه متال‌گیر هست؟

بلا دوست عزیز ایشون همون هیدئو کوجیما هستند‌. ایشون پس از جدایی از کونامی به سونی پیوستند و صاحب استودیو کوجیما پروداکشنز نیز هستند

هم میهن
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!
با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
"وب بر شاخسار سخن "
هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

آدرس ها:

http://payam-ghanoun.ir/
http://payam-chanoun.blogfa.com/

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ممنون از شما من به وبلاگ شما در بلاگفا سر زدم اما متاسفانه کسی رو ندارم که بخوام وبلاگ شما را به آنها نشان بدم (مدیریت‌ گیم‌پلی‌برتر)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان