بازی Tekken 7 بیشتر از ۴ میلیون نسخه فروش کرد

؛ توسعه‌دهندگان این بازی تاکنون محتویات اضافه‌ی بسیاری را در قالب بسته‌الحاقی و به‌روزرسان برای این بازی منتشر ساخته و نظر بسیاری از طرفداران سبک مبارزه‌ای را به خود جلب نموده‌اند.


بازی Tekken 7 نخست در سال ۲۰۱۵ برروی دستگاه‌های آرکید و سپس به صورت جهانی برروی کنسول‌های خانگی عرضه گشت و از آن زمان به عنوان یکی از بزرگترین بازی‌های سبک مبارزه‌ای محسوب شده و نظر بسیاری از طرفداران این سبک را به خود جلب نموده است. شرکت باندای نامکو با ارسال پستی در صفحه‌ی اجتماعی خود، فروش شگفت‌انگیز بازی Tekken 7 را همراه با طرفداران جشن گرفت و در خصوص فروش آن اظهار داشت:


بیش از ۴ میلیون بازی‌باز تاکنون وارد گود رقابت شده‌اند. از شما بابت حمایت از بازی Tekken 7 تشکر می‌نماییم.


در حال حاضر این بازی خود را برای حضور در مسابقات EVO 2019 آماده می‌سازد و قرار است در حدود ۲۰۰۰ رقابت‌کننده در این مسابقه شرکت نمایند. اضافه شدن شخصیت‌های جدید در این بازی می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد و احتمالا قرار است از محتویات جدیدی در رویداد EVO 2019 رونمایی شود. اگرچه که برای معرفی نسخه‌ی جدیدی از این سری بسیار زود است ولی با نزدیک شدن به عرضه‌ی کنسول‌های نسل آینده، بسیاری از طرفداران علاقه‌مند به رونمایی از نسخه‌ی جدیدی در این سری هستند. سونی در حال حاضر پشتیبانی از نسل قبل را برای کنسول پلی‌استیشن ۵ تایید نموده است و ما می‌توانیم انتظار محتویات بیشتری از بازی Tekken 7 را در این کنسول داشته باشیم.


بازی Tekken 7 در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.



هادی ۰ ۰
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان