سبک‌های مختلف بازی‌های ویدیویی

با سلام به همه دوستان عزیز و دنبال‌کننده‌های گرامی‌.

احتمالا‌، همه شما با بازی‌های ویدیویی آشنایی دارید اما از سبک‌ها و ژانر‌های مختلف این صنعت خیر‌.از امروز من قصد دارم در طی انتشار چند مطلب مختلف‌؛ شما را با سبک‌های مختلف این صنعت‌بزرگ آشنا کنم‌.

پس با گیم‌پلی‌برتر همراه باشید‌.

لازم به ذکر است که از آن‌جا که همه این مطالب بسیار است پس من تصمیم گرفتم‌؛ این مطالب را در چند قسمت منتشر کنم‌.شما دوستان عزیز میتوانید اولین قسمت این موضوع را فردا (۱۳۹۸/۹/۱۱) مطالعه فرمایید‌.

توضیحات بیشتر:بازی‌های ویدئویی بر اساس نوع گیم‌پلی‌شان به ۸ دسته‌ی کلی یا سبک تقسیم می‌شوند که هر سبک نیز دارای زیرسبک‌های متعدد است.

مطلب اول: سبک‌های مختلف بازی‌های ویدیویی:مقدمه

مطلب دوم: سبک‌های مختلف بازی‌های ویدیویی: سبک اکشن

امروزه سبک‌های مختلف بازی‌ها طرفداران خاص خود را دارند و بعضی از آنها بیش از سایرین مورد توجه بازیکن‌ها قرار می‌گیرند. مثلا با بررسی آمار فروش بازی‌هایی که در سال منتشر می‌شوند می‌توان به راحتی گفت که سبک‌های اکشن و تیراندازی و حتی ورزشی محبوب‌تر از سایر ژانرها هستند. در نمودار زیر که مربوط به میزان محبوبیت ژانرهای مختلف بازی در سال گذشته‌ی میلادی است می‌توانید مشاهده کنید که بازیکن‌های کشور امریکا به چه سبک‌هایی علاقه‌مندتر هستند و برای بازی‌های آن سبک پول بیشتری می‌پردازند.

هادی ۰ ۲
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان