Red dead redemption 2 بر روی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت

ed Dead Redemption Remake در دست ساخت نیست | منبع این شایعه حرف خود را پس گرفت

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 رسما رونمایی شد و بسیاری از بازی‌بازان در سراسر جهان، اقدام به پیش‌خرید آن کردند.

بازی Red Dead Redemption 2 را هم‌اکنون می‌توانید برروی سرور اپیک گیمز تجربه کنید. اما کاربران فروشگاه استیم به منظور تجربه‌ی این بازی، بایستی تا ماه دسامبر صبر کنند. بازی Red Dead Redemption 2 با تمرکز بر شخصیت آرتور موگان (Arthur Morgan)، یار وفادار داچ ون در لیند (Dutch Van Der Linde)، شما را راهی ماجراجویی شگفت‌انگیزی در غرب وحشی می‌کند. البته ماجرا به همین نقطه ختم نمی‌شود و دار و دسته‌ی داچ ون در لیند به دلیل رواج شهرهای صنعتی، به خطر می‌افتد.


لازم به اشاره است که بازی Red Dead Redemption 2 با نرخ فریم آزاد و کیفیت تصویر ۸k برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی اجرا می‌شود. همچنین قابلیت Photo Mode و محتوای جدیدی نیز برای این نسخه در دسترس قرار گرفته است. به علاوه، تمامی به‌روزرسانی‌ها و محتویات اضافه‌ی Red Dead Online نیز به این نسخه منتقل شده است.

شما دو ستان عزیز می‌توانید مطلب (مقایسه گرافیکی بازی Red Dead Redemption منتشر شد (ps4,xb1,pc))  را مطالعه فرمایید‌.

هادی ۰ ۱
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان