به احتمال زیاد الکترونیک آرتس به استیم باز خواهد گشت

هشت سال پس از عرضه‌ی سرویس EA Origin، الکترونیک آرتس (Electronic Arts) قصد بازگشت به استیم (Steam) را دارد.

لکترونیک آرتس در تابستان ۲۰۱۱، دست به انتشار سرویس Origin زد. از آن پس تمام عناوین first-party این شرکت، تنها از طریق این سرویس برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس بوده‌اند. در صورت بازگشت الکترونیک آرتس به استیم، هواداران می‌توانند شاهد بازی‌هایی مانند FIFA و Star Wars Jedi: Fallen Order برروی این سرویس باشند.

کاربری در توئیتر با نام “RobotBrush”، خبر از بازگشت الکترونیک آرتس به استیم را داد. پس از آن اکانت توئیتر رسمی الکترونیک آرتس در اقدامی جالب، ویدئویی از یک لیوان در حالی که بخار از آن بیرون می‌آمد، منتشر کرد. همانطور که می‌دانید، بخار در انگلیسی به معنای Steam است. هنوز خبر دقیقی از جزئیات این بازگشت منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد پس از رخ دادن این مهم، کاربران می‌توانند محصولات الکترونیک آرتس را از پلتفرم استیم خریداری کنند. هر چند به گفته‌ی “RobotBrush” برای اجرای آن‌ها باز هم به سرویس EA Origin نیاز خواهد بود.

هادی ۰ ۰
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان