بازی The last of us part 2 با سه ماه تاخیر منتشر خواهد شد

در جریان مراسم State of play زمان عرضه رسمی بازی Tha Last of us part 2 مشخص شد + تریلر

اخیرا استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) تاریخ انتشار بازی The Last Of Us: Part 2 را دوم اسفندماه 1398 اعلام کرد. اما گویا این تاریخ انتشار دیگر اعتباری ندارد و طبق توئیت جدید کارگردان بازی قرار است این عنوان با 3 ماه تأخیر عرضه شود.

این شما و این مضامیین توئیت

این را می‌دانم که حدود یکماه پیش ما آخرین ساختۀ خود را معرفی کردیم و اجازه دادیم تا رسانه‌ها 2 ساعت از آن را تجربه کنند. همچنین یک تریلر داستانی از بازی منتشر کردیم و زمان انتشار آن را 2 اسفند 1398 اعلام کردیم.

واکنش طرفداران بسیار مثبت بود و شما می‌توانید انرژی زیادی را در تک تک اعضای تیم احساس کنید.

اما پس از سالها کار کردن بر روی این عنوان ، این تأخیر تأییدی است بر تمام کارهای سختی که انجام داده‌ایم. در طی چند هفتۀ اخیر به این موضوع پی بردیم که زمان کافی برای ساخت عنوانی که بتوانیم آن را اثر «ناتی داگ» بنامیم نداریم. در اینجا ما با دو گزینه روبرو بودیم ، سازش با بعضی از بخش‌های بازی یا اینکه برای بهبود این بخش‌ها زمان بیشتری را صرف کنیم.

تاریخ انتشار جدید به ما این امکان را می‌دهد تا همه چیز را به سطح رضایت خود برسانیم و در عین حال باعث کاهش استرس در تیم می شود.

 

هادی ۰ ۱
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان