وبلاگ‌گیم‌پلی‌برتر پیشرفت چشم‌گیری داشته است

logo

با سلام خدمت همه دوستان و دنبال‌کنندگان گرامی‌.

همانطور که می‌دانید گیم‌پلی‌برتر یک وبلاگ در مورد بازی‌های رایانه‌ای است‌ و در واقع هر مطلبی از جمله اخبار بازی،نقد و برسی بازی،ساخت بازی،راهنمای نصب‌بازی،راهنمای مراحل‌بازی و.... در مورد بازی در این وبلاگ گذاشته می‌شود‌. اگر بخواهیم یک تفسیر کوچک از این وبلاگ بکنیم باید بگوییم که این وبلاگ بیشتر مورد استفاده اعضای‌سرویس‌وبلاگ‌بیان قرار می‌گیرد و تقریبا بیشتر از 80 درصد ترافیک این سایت‌کوچک از طریق اعضای‌بیان اداره می‌شود‌.

در پایان نیز باید اضافه کنم که گیم‌پلی‌برتر موفق‌ترین وبلاگ سرویس‌بیان در زمینه بازی می‌باشد‌‌. البته باید اشاره کنم که این وبلاگ از لحاظ کلی بهترین هست و در واقع شاید صرفا در یک موضوع خوب نمی‌باشد برای مثال: در زمینه راهنمای ساخت بازی این وبلاگ تا کنون مطلبی نداشته است‌‌‌.

و مهمترین افتخار گیم‌پلی‌برتر رتبه الکسا این وبلاگ است‌‌.

گیم‌پلی‌برتر  توانسته است در کمتر از ۵ ماه به رتبه زیر ۴۰ هزار الکسای‌ایران برسد‌. لینک

شما دوستان عزیز می‌توانید نظرات‌،انتقادات و پیشنهدات خود را در این رابطه با من (مدیریت گیم‌پلی‌برتر) در بخش نظرات همین مطلب در میان بگذارید‌.

هادی ۱ ۲
اشتراک گذاری
the code
الکسا برای رتبه بندی خوب نیست
طبق معیار های الکسا سایتی که مثلا روزی 1000 بازدید کننده داشته باشه ولی 3 نفرشون مثلا افزونه الکسا رو داشته باشند از سایتی که روزی 10 نفر بازدید داشته باشه و 8 نفرشون افزونه الکسا داشته باشند پایین تره
در کل تبریک میگم
سایت خوبی هم دارید

ممنون 

بله حق با شماست الکسا معیار خیلی خوبی نیست اما خب در ایران به اشتباه به عنوان معیار شماره یک استفاده می‌شود‌.
اما در کل این وبلاگ حداقل میانگین روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ بازدید کننده با ip های متغیر دارد‌.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان