بازی Red Dead Redemption 2 به زودی برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد (رسما تایید شد)

ed Dead Redemption Remake در دست ساخت نیست | منبع این شایعه حرف خود را پس گرفت

بالاخره پس از مدت‌ها صبر‌، خبر انتشار بازی Red daed redemption 2  برای رایانه‌های شخصی منتشر شد‌.

مدت‌ها بود که شایعات بسیاری‌؛ مبنی بر این موضوع منتشر می‌شد اما شرکت تیک تو (Take- tow) هیچ وقت‌، هیچ کدام از شایعات را تکذیب و یا تایید نکرده بود‌ اما همیشه این شرکت به این موضوع اشاره می‌کرد و اعضای این شرکت در مصاحبه‌هایشان به این نکته اشاره می‌کردند که انتشار این بازی بر روی pc برای ما هیچ مشکل و ضرری ندارد‌.

این بازی در تاریخ ۱۴ آبان ماه سال جاری مصادف با ۵ نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی، در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد.

دوستان pc گیمر علاقه‌مند به این بازی می‌توانند‌؛ این بازی را از فروشگاه اپیک گیمز پیش‌خرید کنند‌. این بازی در حال حاضر‌، برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۵ در دسترس است‌.

لازم به ذکر است که نسخه اول این بازی هیچ‌وقت برای رایانه‌های شخصی منتشر نشد اما شاید موفقیت نسخه دوم باعث شد تا این نسخه از بازی برای pc منتشر شود‌.

هادی ۱ ۳
اشتراک گذاری
ناشناس
زیاد با این بازی حال نکردم
با وجود مپ بزرگ و گرافیک بالاش ولی زیاد رو داستان کار نشده

بله من هم قبول دارم این بازی نسبت به نسخه اول از نظر داستان ضعیف‌تر عمل کرد اما به جرئت می‌تونم بگم که یکی از کامل‌ترین و بی‌مشکل‌ترین بازی‌های نسل هشتم است‌.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان