نظر سازندگان بازی Cyberpunk 2077 در باره انتخاب دوربین اول‌شخص برای بازی

نظر سازندگان بازی Cyberpunk 2077 در باره انتخاب دوربین اول‌شخص برای بازی

در این چند روز اخیر‌، خبر‌های بسیاری از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده است‌.

یکی از مهمترین این خبر‌ها اول‌شخص بودن‌‌؛ دوربین بازی بود‌ که طرفداران این بازی به آن انتقاد کردند‌. جدیدا یکی  از اعضای ارشد‌استودیو سی دی پراجکت رد (CD Project red) گفته که ما مطمئن هستیم‌، انتخاب ما خوب بوده است و دوربین اول‌شخص برای این بازی بسیار انتخاب خوبی است‌. 
آقای مکس پیرس (Max Pears) در مصاحبه با VGC د  این باره توضیح داده که ما از نگرانی طرفداران آگاه هستیم و از طرفی نیز اطمینان داریم که انتخاب دوربین اول‌شخص‌‌،  برای بازی خوب بوده است‌. او گفته است که دوربین‌اول شخص باعث می‌شود تا تعامل بهتری بین بازی‌باز (گیمر) و دنیای بازی ایجاد شود و بازی‌باز بهتر بتواند با شخصیت‌های بازی ارطبات بر قرار کند‌.
 
من امیدوار هستم که مردم متوجه این موضوع باشند که ما نسبت به این موضوع فکر کرده‌ایم و تصمیم ما بی‌دلیل و بی‌منطق نبوده است. ما این تصمیم را به صورت اتفاقی نگرفته‌ایم. زمان بسیار زیادی صرف گرفتن این تصمیم شده است.
 
در دمویی که پارسال منتشر شد، شما شاهد سیستم مکالمات پویای بازی بودید و دیدید که یک نفر برروی شما اسلحه کشید. من فکر نمی‌کنم که حالت سوم‌شخص تاثیر مشابهی برروی شما داشته باشد.
 
لحظاتی مانند این هستند که به شما اجازه می‌دهند احساس کنید این شخصیت و داستان خود شما است.
 
این بازی در تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.
شما دوستان‌عزیز می‌توانید همه خبر‌های این بازی را در اینجا مطالعه فرمایید‌.
هادی ۰ ۳
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان