تصاویر جدیدی از شخصیت‌های اصلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

تصاویر جدیدی از شخصیت‌های اصلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد 

همان‌طور که می‌دانید‌‌، یکی از بازی‌های مورد انتظار که قرار است منتشر شود Cyberpunk 2077 است‌. شرکت بازی‌سازی CD Project اکنون‌، تصاویری از سه شخصیت اصلی بازی منتشر کرده است‌.

این شرکت تصاویری از زاویه‌ی سوم شخص کاراکترها را منتشر کرد و مسلماً این مورد، یکی از چیزهایی می‌باشد که شما دنبال آن می‌گردید. همانطور که قبلاً مطلع شدیم، اکثریت صحنه‌های این بازی به صورت اول شخص خواهد بود و در صحنه‌های بسیار معدودی، از زاویه‌ی سوم شخص بهره خواهد برد. بسیاری از بازی‌بازها از اینکه قرار است شخصیت‌های این بازی را افراد بسیار تنومند تشکیل دهند، خوشحال نیستند‌.

شما دوستان می‌توانید عکس‌ها را در زیر مشاهده کنید‌.

تصاویر جدیدی از شخصیت‌های اصلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد تصاویر جدیدی از شخصیت‌های اصلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد تصاویر جدیدی از شخصیت‌های اصلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد 

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ ۱۶ آپریل ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا عرضه گردد. 

هادی ۰ ۲
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان