اطلاعات جالبی از سبک هک کردن در بازی Watch Dogs: legion منتشر شد

اطلاعات جالبی از سبک هک کردن در بازی Watch Dogs: legion منتشر شد

 

سری بازی Watch Dogs تا جایی که توانسته است‌. سعی کرده هسته اصلی بازی را بر هک کردن متمرکز کند و در این امر به خصوص در Watch Dogs 2 موفق عمل کرده و قصد دارد تا این امر را در Watch Dogs: legion نیز گسترش دهد‌.

 

آقای جاش کوک (Josh Cook)، کارگردان هنری Watch Dogs: Legion، اخیرا در یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ در انجمن Reddit، در خصوص هک کردن در این بازی صحبت‌هایی را ارائه داد. او گفته است که هک کردن در این بازی‌، بر اساس جامعه تنظیم شده و شما می‌توانید در زندگی روزمره مردم دخالت کنید و آن را به‌هم بزنید‌.

او گفت:

هک کردن یکی از پایه‌های اساسی سری بازی‌های Watch Dogs است. Watch Dogs: Legion یک عنوان تکامل یافته از چیزهایی است که در گذشته برروی آن کار کردیم. ایده‌ی بازی اول، مشخصات مردم و دیدن اطلاعات آن‌ها بود. مهندسی اجتماعی بهتر و دستکاری موقعیت اجتماعی افراد. شما به این افراد دسترسی پیدا کرده، آن‌ها از شما درخواست کمک می‌کنند و شما موقعیت آن‌ها را دستکاری می‌کنید.

همچنین ادامه داد:

این یک نوع تکامل یافته و گسترده‌تر از آنچه که هک در رایانه‌ها انجام می‌شود، است. این روش در واقع دستکاری موقعیت افراد و سیستم جهان بازی است؛ البته با تمام ویژگی‌های هک کردن. می‌توانید اتومبیل‌ها را هک کنید. انواعی از پهپادها در بازی ما وجود دارد؛ پهپادهای نظامی که برروی آن‌ها موشک و پهپادهای پلیسی که برروی آن مسلسل سبک قرار دارد. همچنین دستگاهی به نام Spiderbot وجود دارد که برای هک کردن دوربین‌های مدار بسته استفاده می‌شود. با تمام این چیزها شما می‌توانید جهان بازی را دستکاری کنید، اما جنبه‌ی بزرگ‌تر و هیجان‌انگیزتر در هک کردن زمانی است که شما شروع به مهندسی اجتماعی می‌کنید، زندگی افراد را مختل و آن‌ها را با روش‌هایی دستکاری خواهید کرد.


بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۸ (۶ مارس سال ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، پلتفرم رایانه‌های شخصی و استیدیا عرضه خواهد شد.

شما دوستان می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این بازی در حال توسعه مطلب (تریلر جدیدی بازی watch Dods:legion منتشر شد (تریلر نشان دهنده جلوه‌های بصری بازی است)) را مطالعه فرمایید‌.

 

 

هادی ۱ ۲
اشتراک گذاری
سارینا
سلام عالیه وبلاگتون

بسیار لطف دارید

سپاسگذارم‌.
شما هم وبلاگ خوبی دارید فقط یکم قالبتون مشکل داره
اما واقعا وبلاگ شما محتوای خوبی داره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان