تنظیمات دستی قابلیت HDR به کنسول Play Station 4 اضافه شد


یکی از این تغییرات، افزایش کیفیت صدا در بخش مکالمۀ بین بازیکنان (Party Chat) است. همچنین حداکثر تعداد کسانی که می‌توانند در یک مکالمۀ گروهی شرکت کنند به 16 نفر افزایش یافته است. یکی دیگر از مواردی که در این بروزرسانی دیده می‌شود و سونی علاقه‌ای به صحبت دربارۀ آن ندارد، وجود تنظیمات دستی برای قابلیت HDR است. قابلیت «اچ دی آر» مخفف High Dynamic Range به معنای محدوده دینامیکی بالا است. این قابلیت در تصاویر باعث میشود تا دقت رنگ افزایش پیدا کند و با بهبود رنگ‌ها باعث می‌شود تا تصاویر عمق بیشتری داشته باشند و بهتر نشان داده شوند.

تنظیمات دستی قابلیت HDR به کنسول Play Station 4 اضافه ش

یکی از کاربران Reddit با نام talgold تصویر بالا را منتشر کرده و همانطور که مشاهده می‌کنید قابلیت تنظیم دستی HDR به کنسول پلی استیشن 4 اضافه شده است. این کار از طریق یک فرآیند سه صفحه‌ای انجام می‌شود و تاریک یا روشن کردن تصاویر بصورت دستی امکان پذیر شده است. تنظیمات دستی قابلیت HDR باعث می‌شود تا بازیکنان با توجه به نوع بازی که انجام می‌دهند کنترل بیشتری بر جنبه‌های مختلف تصویر داشته باشند. تنظیم دستی HDR احتمال دارد بر روی محتوای سرویس‌های آنلاینی مانند Netflix تاثیر نامطلوب بگذارد، اما هنوز قطعی نیست.

هادی ۰ ۰
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان