پلتفرم pc به عنوان پر سود‌ترین پلتفرم شرکت یوبی‌سافت نام گرفت

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) گزارش فروش مربوط به سه ماهه‌ی اول سال مالی ۲۰۲۰-۲۰۱۹ را منتشر کرد. این آمار به تفکیک پلتفرم‌ها و تا انتهای ماه ژوئن ۲۰۱۹ محاسبه شده است. بر اساس آمار منتشر شده، رایانه‌های شخصی سودآورترین پلتفرم برای این شرکت فرانسوی بوده است.


در سال گذشته، سود پلتفرم رایانه‌های شخصی برای این شرکت حدود ۲۴% بوده که در سال جاری میلادی با رشدی ۱۰ درصدی به ۳۴% افزایش پیدا کرده است. طبق آمار ارائه شده، پلتفرم رایانه‌های شخصی توانسته است کنسول پلی‌استیشن ۴ را از نظر سوددهی پشت سر بگذارد. سود کنسول پلی‌استیشن ۴ با ۷ درصد کاهش نسبت به سال گذشته، به ۳۱% در سال ۲۰۱۹ رسیده است. تاکنون رایانه‌های شخصی در کنار پلی‌استیشن ۴ به عنوان سودآورترین پلتفرم‌های شرکت یوبی‌سافت لقب گرفته‌اند.


کنسول اکس‌باکس وان با ۱۸%، تلفن‌های همراه با ۷% و کنسول نینتندو سوییچ با ۵% در رده‌های بعدی قرار گرفتند. شما می‌توانید آمار مربوط به درصد سوددهی پلتفرم‌ها را در قسمت زیر مشاهده بفرمایید.


پر سود ترین پلتفرم شرکت یوبی سافت

هادی ۰ ۰
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان