نقد‌ها و نمرات بازی death stranding منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی Death Stranding لو رفت (در جریان Gamescom 2019)

سرانجام این انتظار‌بزرگ روبه پایان است و بازی death stranding به زودی در اختیار عموم قرار می‌گیرد‌.

اکنون نقد‌ها و نمرات این بازی توسط منتقدان بزرگ گیم در جهان منتشر شده است‌.

این شما و این نقد ها و نمرات

۸٫۷/۱۰ :IGN Spain

کوجیما دوباره موفق شد. یک داستان سنگین با پیچش‌های فراوان در این بازی انتظار شما را می‌کشند. بازی به زیبایی هر چه تمام‌تر سیستم گشت و گذار را ارتقا می‌دهد و بخش آنلاین آن نیز به صورتی کاملا متفاوت عمل می‌کند که جذاب است.

۸/۱۰ :Destructoid

بازی Death Stranding عناونی خوب است، ولی نه آن اعجوبه و شاهکاری که تبلیغات از ان تعریف می‌کردند.

۹/۱۰ :GameSpot

درک بازی Death Stranding سخت است. برای انتقال یک پیام آسان، بازی Death Stranding راه سختی را در پیش می‌گیرد. بازی بسیار عجیب رفتار می‌کند، احساسی را در شما برمی‌انگیزد که جالب است. فکر کنید که کاملا بدون هیچ راهیی در جایی گیر کرده‌اید و ناگهان نرده‌بانی را می‌بینید که توسط یک بازی‌باز دیگر در این مکان برای کمک به شما انداخته است. داستان و گیم‌پلی بازی به شما این مفهوم را می‌دهد که تنها چیزی که ارزش زندگی کردن دارد، در واقع خود زندگی است. بازی Death Stranding نیاز به صبر، احساسات و پشتکار دارد. در حقیقت، Death Stranding همان چیزی است که صنعت بازی‌های ویدئویی به آن نیاز دارد.

۱۰/۱۰ :Game Revolution

اگر در سال حاضر، یک بازی باشد که شما بخواهید آن را خریداری کنید، به طور قطع آن یک بازی Death Stranding است.

۱۰/۱۰ :Screen Rant

بازی Death Stranding یک بازی سنگین و بسیار مستحکم در چیزی که قصد دارد ارائه بدهد، است. بدون شک، بازی Death Stranding یکی از برترین بازی‌های دهه‌ی اخیر است.

 ۱۰/۱۰ :Push Square

پس از سال‌ها انتظار و معما و راز، بازی Death Stranding دقیقا همان چیزی که وعده داده بود را انجام می‌دهد. گیم‌پلی که به شما اجازه می‌دهد محموله‌ها را همان‌طور که دلتان می‌خواهد به مقصد برسانید. شاید زمانی که به نیمه‌ی داستان برسید، کمی خسته شوید. ولی اصلا نگران نباشید. داستان بازی به قدری جذاب می‌شود و جلوه‌های بصری Death Stranding به قدری جذاب هستند که به زودی این مشکل نیز برطرف خواهد شد. بازی Death Stranding هیچ سبکی را رارتقا نمی‌دهد؛ بلکه یک سبک جدید را ارائه می‌دهد

۶٫۸/۱۰ :IGN

یک دنیای عجیب، فانتزی و نیمه علمی در جهان بزرگ بازی Death Stranding منتظر شما است. چه حیف که گیم‌پلی بازی در حدی نیست که بتواند در سطح این دنیا در طول سفر شما به جای‌جای آن ظاهر شود.

۷/۱۰ :Game Informe

بازی Death Stranding همان‌ قدر که به نظر می‌رسد ساده است: حمل یک بار از جایی به جای دیگر. المان‌های دیگر بازی همانند گیم‌پلی و داستان آنقدر جذاب نیستند که بتوانند بار شاهکار بودن بازی را به دوش بکشند.

۹٫۵/۱۰ :IGN Japan

یک بازی فوق‌العاده با نگاه واقع‌گرایانه و در عین حال کمی فانتزی. این بازی مرزهای عناوین امروزه را رد کرده و چیزی فرای آن‌ها است. به صورت قطع، در اینده شاهد بسیاری از عناوین خواهیم بود که از این بازی الهام گرفته‌اند.

۹٫۵/۱۰ :PlayStation LifeStyle

بازی Death Stranding یک بازی مفرح نیست؛ بلکه یک بازی معنایی بوده که هر لحظه و هر دقیقه‌ی آن پر از معنا و مفهوم است. Death Stranding عنوانی در رابطه با مرگ و زندگی، ارتباط و تنهایی، به دست آوردن چیزی که می‌خواهید و از همه مهم‌تر، در رابطه با کمک کردن به دیگران بدون در نظر گرفتن خودتان است. ممکن است که در طی این مسیر گاهی خسته شوید، ولی زمانی که به انتهای مسیر برسید، با پاداشی روبرو خواهید شد که کاملا ارزش سختی‌های شما را دارد. بخش آنلاین و به صورت کلی، المان‌های بازی و طراحی‌های آنان فوق‌العاده هستند.

 

شما دوستان عزیز می‌توانید مطلب (تریلر زمان عرضه بازی deth stranding منتشر شد) را نیز مطالعه فرمایید‌.

هادی ۰ ۲
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان