پلی‌استیشن ۴ دومین کنسول پر فروش جهان شناخته شد

سونی

به تازگی شرکت سونی (Sony) از گزارش مالی جدید خود رونمایی نموده که تا تاریخ دوشنبه، ۸ مهرماه ۱۳۹۸ (۳۰ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) محاسبه شده است. این گزارش به ارسال کلی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرداخته و تاکنون تعداد ۱۰۲٫۸ میلیون دستگاه از این کنسول، به خرده‌فروشی‌ها ارسال شده است.

لازم به اشاره است که شرکت سونی در این گزارش، به فروش نرم‌افزاری نیز پرداخته است و تاکنون ۶۱٫۳ میلیون واحد نرم‌افزار از این شرکت به فروش رفته است. همچنین ۳۷ درصد از آن‌ها به صورت دیجیتالی اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، تعداد ۲٫۸ میلیون دستگاه پلی‌استیشن ۴ در یک‌چهارم سوم سال ۲۰۱۹ میلادی، به خرده‌فروشی‌ها ارسال شده است و این در حالی بوده که در سال گذشته و در همین زمان، بالغ بر ۳٫۹ میلیون دستگاه از این کنسول به خرده‌فروشی‌ها ارسال شد. به علاوه، تعداد مشترکین پلی‌استیشن پلاس نیز به بیشترین حد خود رسیده است و تاکنون ۳۶٫۹ میلیون بازی‌باز، اشتراک پلی‌استیشن پلاس را دریافت کرد‌‌ه‌اند. همچنین این در حالی است که در سال گذشته و در همین زمان، تعداد مشترکین پلی‌استیشن پلاس، ۳۴٫۳ میلیون بازی‌باز بوده است.

با این تفاسیر، کنسول پلی‌استیشن ۴ فروشی شگفت‌انگیز را تجربه کرده است ولی تعداد ارسال آن به خرده‌فروشی‌ها در این گزارش، اندکی از پیش‌بینی‌ها پایین‌تر محسوب می‌شود. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر رونمایی از کنسول پلی‌استیشن ۵، در فوریه‌ی سال ۲۰۲۰ میلادی و انتشار آن در تعطیلات ۲۰۲۰ میلادی منتشر شده است که با وجود چنین موفقیتی، احتمالا شروع مناسبی برای این کنسول نیز رقم خواهد خورد.

شما دوستان عزیز همچنین می‌توانید مطلب (میزان فروش انحصاری‌های سونی مشخص شد) را مطالعه فرمایید‌.

هادی ۰ ۱
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان