میزان درآمد بازی Fotnite کاهش یافت

میزان درآمد بازی Fotnite کاهش یافت

شرکت ادیسون ترندز (Edison Trends) در جدیدترین گزارش خود تلاش کرده است تا با استفاده از داده‌های موجود در رسیدهای خرید اینترنتی میلیون‌ها کاربر در کشور آمریکا، میزان محبوبیت بازی‌های آنلاین و به خصوص عناوین بتل رویال را بررسی کنید.


براساس گزارش منتشر شده، میزان فروش بازی Fortnite با کاهش ۵۲ درصدی، یک افت شدید را نسبت به نیمه‌ی دوم سال گذشته‌ی میلادی تجربه کرده است. این در حالی است که میزان فروش بازی PlayerUnknow’s Battleground تنها ۲ درصد نسبت به سال گذشته افت داشته است. علاوه بر این، دیگر بازی بتل رویال بزرگ حاضر در بازار یعنی Apex Legends نیز روزهای با ثباتی را پشت سر می‌گذارد.

میزان درآمد بازی Fotnite کاهش یافت

یکی دیگر از مسائلی که شرکت ادیسون ترندز در گزارش خود به بررسی آن پرداخته است، به میزان وفاداری کاربران در هر بازی مربوط می‌شود. براساس این گزارش، بازی Apex Legends با اختلاف در صدر قرار گرفته است و بیش از ۶۲ درصد از کاربرانی که در ماه ژوئن در این بازی پول خرج کرده بودند، دوباره در ماه بعد از فروشگاه این بازی خرید کرده‌اند. این در حالی است که تنها ۴۹ درصد از کاربران بازی Fortnite در دو ماه متوالی از فروشگاه این عنوان خرید کرده‌اند.

میزان درآمد بازی Fotnite کاهش یافت

هادی ۱ ۲
اشتراک گذاری
عرفان ...
عجب

بله

 صنعت گیم یکی از پول ساز‌ترین صنعت هاست‌.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان