نسخه جدیدی از مجموعه Saints Row در دست ساخت است

نسخه جدیدی از مجموعه Saints Row  در دست ساخت است

شرکت تی‌اچ کیو نوردیک (THQ Nordic)، در زمان ارائه گزارش‌های مالی خود اعلام کرد که استودیو وولیشن در حال کار بر روی نسخه دیگری از مجموعه Saints Row است‌. اما اطلاعات زیادی در این باره نداد‌.

---گیم‌پلی‌برتر-با ما همراه باشید‌.

آخرین ساخته‌ی استودیوی وولیشن بازی Agents of Mayhem بود که در سال ۲۰۱۷ منتشر گردید. جهان و برخی ویژگی‌های این عنوان شباهت بسیاری به سری بازی‌های Saints Row داشت، اما این بازی نتوانست با نقدها و استقبال خوبی از سوی منتقدین روبه‌رو شود. حال به نظر می‌رسد باید منتظر پروژه‌ی جدید وولیشن، یعنی نسخه‌ی جدید سری Saints Row باشیم. این احتمال وجود دارد که در رویداد Gamescom و یا در آینده‌ اطلاعاتی از این بازی منتشر شود.


تی‌اچ‌کیو نوردیک همچنان اعلام کرد که این بازی در مرحله‌ی توسعه‌ی عمیق قرار دارد و ممکن است به این زودی‌ها شاهد عرضه‌ی این عنوان نباشیم. مطمئنا ساخت نسخه‌ی جدید Saints Row خبر بسیار خوبی برای طرفداران این سری خواهد بود. با این حال، برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی باید منتظر بمانیم.



هادی ۰ ۳
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان