بازی ۵ Gears فاقد حالت بتل رویال خواهد بود

 رفته رفته کاربران به این فکر فرو رفته‌اند که چه مجموعه‌های دیگری به‌سراغ بتل رویال می‌روند.


باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، رایان کلِوِن، کارگردان بخش چندنفره بازی Gears 5، در مصاحبه‌ی اخیر خود با گیم‌اسپات در مورد حالت بتل رویال صحبت کرده است. وی در صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که گیرز 5 در روز عرضه فاقد حالت بتل رویال خواهد بود. با اینکه استودیو The Coalition، سازنده Gears 5، یکی از طرفداران بزرگ این سبک است، اما می‌خواهد زمانی به‌سراغ آن برود که بتواند تجربه‌ی مفید و معناگرایانه‌ای را به ارمغان بیاورد. وی دراین‌باره می‌گوید:


بازی Gears 5 فاقد حالت بتل‌ رویال است. ما یکی از هواداران پروپاقرص سبک بتل رویال هستیم، اما می‌خواهیم آن را در راه درست و معناداری به سری Gears اضافه کنیم. ما به‌صورت مداوم به بازخوردهای جامعه کاربری گیرز گوش خواهیم داد تا حالت‌های بازی را در آینده و باتوجه‌به به این بازخوردها به‌تکامل برسانیم.


در گذشته راد فرگوسن، رئیس استودیو The Coalition، در مصاحبه خود با IGN اعلام کرده بود که آن‌ها قصد ندارند همانند سایر بازیسازها سبک بتل رویال را دنبال کنند. دراین‌میان اشاره کنم که رایان کلون در گفت‌وگوی خود با IGN هم به سختی‌های اضافه کردن بتل رویال به گیرز اشاره کرده بود.


به‌عنوان هوادار این سبک، دوست دارم آن را مشاهده کنم، اما قرار دادن سیستم مبارزات محبوب و شناخته‌شده گیرز در محیط باز و رویارویی‌های بنیانی سبک بتل رویال، مورد دشواری است. این موارد دو سبک مختلف از مبارزات را نشان می‌دهند. انجام آن غیر ممکن نیست، اما برای پیاده‌سازی آن به‌شکلی درست، باید کاملا روی آن تمرکز کرد.



هادی ۰ ۰
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان