سونی اعلام کرد در گیمزکام و TGS 2019 حضور خواهد داشت

به تازگی شرکت سونی اعلام کرده است که در دو نمایشگاه آینده‌ی گیمزکام ۲۰۱۹ و Tokyo Game Show 2019 حضور خواهد یافت. این شرکت همچنین قرار است کنفرانس جدیدی را تحت عنوان “Chinajoy” در برنامه‌ی خود داشته باشد.


احتمالا اطلاع دارید که شرکت سونی غایب بزرگ رویداد E3 2019 که ماه گذشته برگزار شد بود و برای بسیاری سوال بود که چرا این شرکت چنین تصمیمی گرفته بود. البته برخی امیدوار بودند تا این تصمیم شرکت یک مقدمه‌چینی برای پخش قسمت جدیدی از  State of Play، برنامه‌ای که سونی با پخش آن به رونمایی از بازی‌های جدید خود و همچنین انتشار اطلاعاتی از دیگر عناوین خود می‌پردازد، باشد که البته چنین اتفاقی رخ نداد. برخی دیگر نیز اذعان داشتند که این شرکت دارای بازی‌های نسبتا کمی برای حضور در این رویداد بود و نمی‌توانستد همچون شرکت رقیب، عناوین بسیاری را به نمایش بگذارد. اما به نظر می‌رسد که تصمیم شرکت سونی در رابطه با رویدادهای آینده تغییر کرده و شاهد حضور آن‌ها در دو نمایشگاه گیمزکام و Tokyo Game Show خواهیم بود.


نمایشگاه‌های گیمزکام ۲۰۱۹ و Tokyo Game Show به ترتیب در روزهای سه‌شنبه ۲۹ مرداد (۲۰ آگوست) و پنج‌شنبه ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) آغاز به کار می‌کنند. شرکت سونی همچنین از برگزاری کنفرانس جدیدی با نام Chinajoy در تاریخ پنج‌شنبه ۱۰ مرداد (۱ آگوست) خبر داد. این کنفرانس قرار است بازی‌های چینی که در آینده در بازار جهانی منتشر می‌شوند را به نمایش بگذارد.


در حال حاضر هنوز کسی از دلیل عدم حضور شرکت سونی در E3 2019 خبر ندارد و نمی‌توان هیچگونه نظر قطعی در این رابطه داد. باید صبر کنیم و ببینیم که آیا این شرکت در رابطه با E3 2020 نیز چنین تصمیمی می‌گیرد یا خیر. اما به نظر می‌رسد که در ماه‌های آینده شاهد حضور فعالانه‌ی این شرکت در نمایشگاه‌ها و رویدادهای معروف صنعت بازی‌های ویدئویی خواهیم بود.



هادی ۰ ۰
اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
تمام هدف من از درست کردن این وبلاگ لذت بردن کاربر است و هیچ هدفی غیر از این ندارم پس امید وارم تا وقتی کسی این وبلاگ را سرچ کرد نهایت استفاده را از آن ببرد در ضمن شما می‌توانید ویدیو های ما را در کانال آپارات تماشا کنید همچننین اگر هر سوالی در مورد بازی‌های‌کامپیوتری و یا در نصب‌بازی به مشکلی برخورده‌اید می‌توانید با من ( مدیریت‌ گیم پلی برتر) در منو‌های خاطره‌ها و پرسش و مشاوره در میان‌بگذارید‌.
پیوند های روزانه
قدرت گرفته از بلاگ بیان